Дослідження впливу корпоративної культури на діяльність підприємства і його інноваційність

Автор(и)

  • Андрей Владимирович Карпенко Запорізький національний технічний університет, вул. Чумаченка, 43/119, м. Запоріжжя, Україна, 69104, Україна https://orcid.org/0000-0002-5717-4349
  • Юлия Григорьевна Коляда Дочірнє підприємство «Запорізький облавтодор», ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», вул. Зеленодольська, 7Б, м. Запоріжжя, Україна, 69068, Україна https://orcid.org/0000-0003-0876-143X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.87122

Ключові слова:

корпоративна культура, цінності, розвиток, персонал, творчість, інноваційність

Анотація

Досліджено значення корпоративної культури в розвитку підприємства. Узагальнено сутність і виділені основні напрямки впливу культури на персонал. Проаналізовано успішні закордонні компанії, що активно розвивають корпоративну культуру й визначені основні пріоритети в її управлінні. Охарактеризовано типологію корпоративних культур, що впливають на активізацію інноваційних процесів на підприємстві. Обґрунтовано заходи щодо розвитку й зміцнення корпоративної культури.

Біографії авторів

Андрей Владимирович Карпенко, Запорізький національний технічний університет, вул. Чумаченка, 43/119, м. Запоріжжя, Україна, 69104

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра управління персоналом і економіки праці

Юлия Григорьевна Коляда, Дочірнє підприємство «Запорізький облавтодор», ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», вул. Зеленодольська, 7Б, м. Запоріжжя, Україна, 69068

Провідний інженер

Планово-економічний відділ

Посилання

  1. Qumer, S. M., Purkayastha, D. (2011). Facebook: Balancing Growth and Preserving Corporate Culture. Center for Management Research, 42−57. Available: http://faculty.mu.edu.sa/download.php?fid=47709. Last accessed: 23.10.2016.
  2. Gittell, J. (2003). The Southwest Airlines way: using the power of relationships to achieve high performance. Choice Reviews Online, 41 (01), 1–9. Available: http://www.theclci.com/resources/thesouthwestairlinesway.pdf. doi:10.5860/choice.41-0404
  3. Twitter, Inc. (2016). Form 10-K: Annual Report. Filed 02/29/16 for the Period Ending 12/31/15. San Francisco: EDGAR Online, Inc. Available: http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-2F526X/1616177182x0xS1564590-16-13646/1418091/filing.pdf. Last accessed: 08.10.2016.
  4. Weill, P. B. (2009). Liderstvo, osnovannoe na videnii. Moscow: Alpina Publishers, 507.
  5. Galkina, T. P. (2001). Sotsiologiia upravleniia: ot gruppy k komande. Moscow: Finansy i statistika, 224.
  6. Grashchenko, І. S., Guscha, I. P., Lavrenyuk, S. E. (2012). Corporate culture as the basis formation of motivation mechanism in strategic enterprise management. ECONOMICS: time realities, 3-4 (4-5), 46–51.
  7. Dimitrenko, M. Y. (2011). Osobystisnyi potentsial korporatyvnoi kultury. Proceedings of the National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnic Institute». Philosophy. Psychology. Pedagogy, 3, 18–23.
  8. Cameron, K. S., Quinn, R. E. (2011). Diagnosing and Changing Organizational Culture. Ed. 3. Jossey-Bass, 288.
  9. Shevchuk, O. A. (2015). Formation of innovative corporate culture of enterprises to achieve strategic development objectives. Scientific bulletin of National Mining University, 1, 132–137.
  10. Belyak, T. O. (2014). Corporate culture: expediency of high-quality changes taking into account priorities of innovative development. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu: Ekonomichni nauky, ІV (56), 129–136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Як цитувати

Карпенко, А. В., & Коляда, Ю. Г. (2016). Дослідження впливу корпоративної культури на діяльність підприємства і його інноваційність. Technology Audit and Production Reserves, 6(4(32), 20–24. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.87122

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження