Застосування мотивації посередників у каналах розподілу автомобільного ринку
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.91973Ключові слова:
мотивація посередників, маркетинг, навчання персоналу, автомобільний ринок, стимулюванняАнотація
Досліджені матеріальні та нематеріальні бонусні системи, системи «плюс» та «майнус». Визначена модель мотивації автовиробниками посередників у каналах розподілу. Розроблена матриця навчання спеціалістів із продажу на автомобільному ринку. Запропоновані нові підходи до первинної підготовки спеціалістів дистриб’юторів та дилерів автомобільної галузі. Створена й рекомендована 3-х рівнева система навчання спеціалістів.Посилання
- In: Porter, M. E. (1989). Globaler Wettbewerb. Gabler Verlag, 660. doi:10.1007/978-3-322-91343-2
- Ivanov, V. V., Bogachenko, P. V. (2007). Avtomobil'nyi menedzhment. Moscow: INFRA-M, 432.
- Magretta, J. (2011). Understanding Michael Porter: The Essential Guide to Competition and Strategy. Harvard Business Review Press, 256.
- Kolot, A. M., Tsymbaliuk, S. O. (2011). Motyvatsiia personalu. Kyiv: KNEU, 397.
- Orban-Lembryk, L. E. (2010). Psykholohiia upravlinnia. Ed. 2. Kyiv: Akademvydav, 543.
- Khmil, F. I. (2003). Osnovy menedzhmentu. Kyiv: Akademvydav, 608.
- Shekshnia, S. V. (2002). Upravlenie personalom sovremennoi organizatsii. Moscow: ZAO «Biznes-shkola «Intel-Sintez», 368.
- Pylypchuk, V. P., Dannikov, O. V. (2011). Upravlinnia prodazhem. Kyiv: KNEU, 626.
- Kim, W. C., Mauborgne, R. (2013). Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. Harvard Business Review Press, 320.
- Zoltners, A. A., Sinha, P., Lorimer, S. E. (2012). Building a Winning Sales Force in B2B Markets: A Managerial Perspective. Handbook of Business-to-Business Marketing. Edward Elgar Publishing, 800. doi:10.4337/9781781002445.00039
- Kaidalova, A. V., Kovalenko, O. H. (2009). Navchannia ta pidvyshchennia kompetentsii personalu za umov intehrovanoi systemy yakosti na farmatsevtychnomu pidpryiemstvi. Upravlinnia, ekonomika ta zabezpechennia yakosti v farmatsii, 1 (3), 16–20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Олександр Петрович Савич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.