Застосування мотивації посередників у каналах розподілу автомобільного ринку

Автор(и)

  • Олександр Петрович Савич ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 02000, Україна https://orcid.org/0000-0001-5934-9002

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.91973

Ключові слова:

мотивація посередників, маркетинг, навчання персоналу, автомобільний ринок, стимулювання

Анотація

Досліджені матеріальні та нематеріальні бонусні системи, системи «плюс» та «майнус». Визначена модель мотивації автовиробниками посередників у каналах розподілу. Розроблена матриця навчання спеціалістів із продажу на автомобільному ринку. Запропоновані нові підходи до первинної підготовки спеціалістів дистриб’юторів та дилерів автомобільної галузі. Створена й рекомендована 3-х рівнева система навчання спеціалістів.

Біографія автора

Олександр Петрович Савич, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 02000

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу

Посилання

  1. In: Porter, M. E. (1989). Globaler Wettbewerb. Gabler Verlag, 660. doi:10.1007/978-3-322-91343-2
  2. Ivanov, V. V., Bogachenko, P. V. (2007). Avtomobil'nyi menedzhment. Moscow: INFRA-M, 432.
  3. Magretta, J. (2011). Understanding Michael Porter: The Essential Guide to Competition and Strategy. Harvard Business Review Press, 256.
  4. Kolot, A. M., Tsymbaliuk, S. O. (2011). Motyvatsiia personalu. Kyiv: KNEU, 397.
  5. Orban-Lembryk, L. E. (2010). Psykholohiia upravlinnia. Ed. 2. Kyiv: Akademvydav, 543.
  6. Khmil, F. I. (2003). Osnovy menedzhmentu. Kyiv: Akademvydav, 608.
  7. Shekshnia, S. V. (2002). Upravlenie personalom sovremennoi organizatsii. Moscow: ZAO «Biznes-shkola «Intel-Sintez», 368.
  8. Pylypchuk, V. P., Dannikov, O. V. (2011). Upravlinnia prodazhem. Kyiv: KNEU, 626.
  9. Kim, W. C., Mauborgne, R. (2013). Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. Harvard Business Review Press, 320.
  10. Zoltners, A. A., Sinha, P., Lorimer, S. E. (2012). Building a Winning Sales Force in B2B Markets: A Managerial Perspective. Handbook of Business-to-Business Marketing. Edward Elgar Publishing, 800. doi:10.4337/9781781002445.00039
  11. Kaidalova, A. V., Kovalenko, O. H. (2009). Navchannia ta pidvyshchennia kompetentsii personalu za umov intehrovanoi systemy yakosti na farmatsevtychnomu pidpryiemstvi. Upravlinnia, ekonomika ta zabezpechennia yakosti v farmatsii, 1 (3), 16–20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-31

Як цитувати

Савич, О. П. (2017). Застосування мотивації посередників у каналах розподілу автомобільного ринку. Technology Audit and Production Reserves, 1(4(33), 4–8. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.91973

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження