Дослідження впливу розміру судна і дальності морського перевезення на можливе зменшення ефективності рейсу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.92965Ключові слова:
регресійна залежність, відхилення, тайм-чартерний еквівалент, дальність перевезення, вантажопідйомність, ймовірністьАнотація
Сформульовано вираз відхилення показника ефективності виконання судном рейсу (тайм-чартерного еквівалента) як функції від характеристик судна (вантажопідйомності) і рейсу (дальності перевезення). Зроблено висновки про вплив розміру судна і дальності перевезення на можливі відхилення ефективності рейсу. Отримані результати дозволяють здійснювати практичну оцінку можливих відхилень ефективності рейсу під впливом факторів ризику.
Посилання
- Lindstad, H., Jullumstro, E., Sandaas, I. (2013). Reductions in cost and greenhouse gas emissions with new bulk ship designs enabled by the Panama Canal expansion. Energy Policy, 59, 341–349. doi:10.1016/j.enpol.2013.03.046
- Lindstad, H., Asbjornslett, B. E., Jullumstro, E. (2013). Assessment of profit, cost and emissions by varying speed as a function of sea conditions and freight market. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 19, 5–12. doi:10.1016/j.trd.2012.11.001
- Onyshchenkо, S., Bernevek, T., Gonchar, N. (2015). Regression models for the dependence of ship's cost from deadweight and age: before and after the crisis. Vodnyi transport, 1, 126–133.
- Ng, A. K. Y., Kee, J. K. Y. (2008). The optimal ship sizes of container liner feeder services in Southeast Asia: a ship operator’s perspective. Maritime Policy & Management, 35 (4), 353–376. doi:10.1080/03088830802198167
- Notteboom, T. E., Vernimmen, B. (2009). The effect of high fuel costs on liner service configuration in container shipping. Journal of Transport Geography, 17 (5), 325–337. doi:10.1016/j.jtrangeo.2008.05.003
- Bialystocki, N., Konovessis, D. (2016). On the estimation of ship’s fuel consumption and speed curve: A statistical approach. Journal of Ocean Engineering and Science, 1 (2), 157–166. doi:10.1016/j.joes.2016.02.001
- Onyshchenko, S. P., Shutenko, T. M. (2012). Peculiarities of market risks and measures for their reduction in contemporary shipping business. Actual problems of economics, 2 (128), 85–98.
- Koekebakker, S., Adland, R., Sodal, S. (2006). Are Spot Freight Rates Stationary? Journal of Transport Economics and Policy, 40 (3), 449–472.
- Adland, R. (2003). The stochastic behavior of spot freight rates and the risk premium in bulk shipping. Massachusetts Institute of Technology, 141–146.
- RD 31.03.01-90. Tehniko-ekonomicheskie harakteristiki sudov morskogo flota. Internet arhiv zakonodatel'stva SSSR. Bolee 20000 normativno-pravovyh aktov. Available: http://www.libussr.ru/doc_ussr/usr_17959.htm
- Artiushkov, L. S., Achkinadze, A. Sh., Rusetskii, A. A. (1988). Sudovye dvizhiteli. Leningrad: Sudostroenie, 296.
- Onyshchenko, S. P., Korniets, T. Ye. (2015). Evaluation of market risk of projects of vessel acquisition. Innovative economy, 4, 198–205.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olha Vyshnevska, Dmitry Vishnevsky
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.