Аналіз дестабілізуючих чинників внутрішньої сталості міського громадського пасажирського транспорту

Автор(и)

  • Володимир Олексійович Вдовиченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2746-8175

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.93197

Ключові слова:

міський громадський пасажирський транспорт, дестабілізація технологічних процесів, внутрішня сталість, зона ризику

Анотація

Виділені види і умови формування взаємного зв’язку та впливів чинників дестабілізації технологічних процесів міського громадського пасажирського транспорту. На основі оцінки тривалості технологічних операцій сформовані характеристичні умови визначення станів об’єктів міського громадського пасажирського транспорту відносно розподілу ймовірності їх дестабілізації. Представлені причино-наслідкові зв’язки дестабілізації міського громадського пасажирського транспорту з позицій його внутрішньої сталості.

Біографія автора

Володимир Олексійович Вдовиченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Yelahin, Yu. V. (2012). Problemy zabezpechennia staloho rozvytku suspilnoho transportu ta suspilni transportni vytraty. Visnyk ekonomiky transportu ta promyslovosti, 35, 254–256.
  2. Silva Cruz, I., Katz-Gerro, T. (2016). Urban public transport companies and strategies to promote sustainable consumption practices. Journal of Cleaner Production, 123, 28–33. doi:10.1016/j.jclepro.2015.12.007
  3. Camargo Perez, J., Carrillo, M. H., Montoya-Torres, J. R. (2014). Multi-criteria approaches for urban passenger transport systems: a literature review. Annals of Operations Research, 226 (1), 69–87. doi:10.1007/s10479-014-1681-8
  4. Lederer, J., Ott, C., Brunner, P. H., Ossberger, M. (2014). The life cycle energy demand and greenhouse gas emissions of high-capacity urban transport systems: A case study from Vienna’s subway line U2. International Journal of Sustainable Transportation, 10 (2), 120–130. doi:10.1080/15568318.2013.869704
  5. Alonso, A., Monzon, A., Cascajo, R. (2015). Comparative analysis of passenger transport sustainability in European cities. Ecological Indicators, 48, 578–592. doi:10.1016/j.ecolind.2014.09.022
  6. Chiou, Y.-C., Lan, L. W., Chang, K.-L. (2013). Sustainable consumption, production and infrastructure construction for operating and planning intercity passenger transport systems. Journal of Cleaner Production, 40, 13–21. doi:10.1016/j.jclepro.2010.09.004
  7. Vdovychenko, V. (2016). Formation of service and resource stability conditions of urban public passenger transport. Technology Audit And Production Reserves, 6(2(32)), 64–69. doi:10.15587/2312-8372.2016.86432
  8. Wu, W., Liu, R., Jin, W. (2016). Designing robust schedule coordination scheme for transit networks with safety control margins. Transportation Research Part B: Methodological, 93, 495–519. doi:10.1016/j.trb.2016.07.009
  9. Nesheli, M. M., Ceder, A. (Avi). (2015). Improved reliability of public transportation using real-time transfer synchronization. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 60, 525–539. doi:10.1016/j.trc.2015.10.006
  10. Ibarra-Rojas, O. J., Lopez-Irarragorri, F., Rios-Solis, Y. A. (2016). Multiperiod Bus Timetabling. Transportation Science, 50 (3), 805–822. doi:10.1287/trsc.2014.0578
  11. Wu, Y., Yang, H., Tang, J., Yu, Y. (2016). Multi-objective re-synchronizing of bus timetable: Model, complexity and solution. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 67, 149–168. doi:10.1016/j.trc.2016.02.007
  12. Safronov, E. A., Safronov, K. E., Semenova, E. S. (2015). Upravlenie zagruzkoi transportnoi seti goroda s uchetom povysheniia dostupnosti passazhirskogo transporta. Vestnik Sibirskoi gosudarstvennoi avtomobil'no-dorozhnoi akademii, 6 (46), 38–44.
  13. Volkov, V. S., Surhaev, G. M., Magomedov, V. K. (2013). Stabilizatsiia marshruta gorodskogo passazhirskogo transporta pri sboinyh situatsiiah. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniia, 6, 76–84.
  14. Safronov, K. E. (2012). Rol' dostupnogo obshchestvennogo transporta v sotsial'no-ekonomicheskom razvitii gorodov. Vestnik Sibirskoi gosudarstvennoi avtomobil'no-dorozhnoi akademii, 2 (24), 125–130.
  15. In: Gentile, G., Noekel, K. (2016). Modelling Public Transport Passenger Flows in the Era of Intelligent Transport Systems. Springer Tracts on Transportation and Traffic. Springer International Publishing, 642. doi:10.1007/978-3-319-25082-3
  16. Vdovychenko, V., Nagornyy, Y. (2016). Formation of methodological levels of assessing city public passenger transport efficiency. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 3(3(81)), 44–51. doi:10.15587/1729-4061.2016.71687
  17. Pichkalev, A. V. (2012). Obobshchennaia funktsiia zhelatel'nosti Harringtona dlia sravnitel'nogo analiza tehnicheskih sredstv. Issledovaniia naukograda, 1, 25–28.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-31

Як цитувати

Вдовиченко, В. О. (2017). Аналіз дестабілізуючих чинників внутрішньої сталості міського громадського пасажирського транспорту. Technology Audit and Production Reserves, 1(2(33), 23–30. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.93197

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження