Використання засобів маркетингу в ресторанному бізнесі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.94099Ключові слова:
ресторанний бізнес, сегментування, портрет споживача, життєвий цикл, просування, маркетингові комунікаціїАнотація
Розглянуті питання використання деяких інструментів маркетингу для просування ресторанних послуг на ринку м. Харкова. Проведено короткий огляд стану ринку ресторанних послуг України та м. Харкова. Виділено сегменти, які характеризують ринок громадського харчування м. Харкова. Зроблено акцент на необхідності складання детального портрета споживача. Виділено принципи та інструменти просування в залежності від життєвого циклу ресторану.
Посилання
- Rynok kavy v Ukraini zris za pershe pivrichchia na 8,9 %. (24.08.2016). Finance.UA. Available: http://news.finance.ua/ua/news/-/383010/rynok-kavy-v-ukrayini-zris-za-pershe-pivrichchya-na-8-9
- Ohliad rynku kaviaren. (04.12.2011). PROFIT system. Available: http://franchising.ua/stattya/1359/oglyad-rinku-kavyaren/
- Matsekha, D. S., Buryi, S. A. (2014). Marketing in the hotel and tourism business. Herald of Khmelnytskyi national university Economic sciences, 5 (2), 40–44.
- Bilyk, I. V., Tomalya, T. S. (2014). Role of marketing and PR-technologies in activity institutions hotels and restaurants. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii, 1 (11). Available: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_7
- Gasanova, L. Z. (2014). Development of marketing strategies in the restaurant business. Economics and innovations management, 3. Available: http://ekonomika.snauka.ru/2014/03/4259.Last accessed: 19.11.2016.
- Prasol, I. H., Yatsyshyna, L. K. (2014). Marketing analysis of restaurant services. Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design, 2, 155–162.
- Krasovska, O. Y., Karpova, N. A., Troyan, I. G. (2014). Marketing research as instrument to develop the concept of a new venture restaurant business. Efektyvna ekonomika, 5. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3085
- Diakov, S. A., Shatalova, E. N. (2016). Marketing v restorannom biznese. Simvol nauki, 6-1 (18), 316–319.
- Sharko, V. V., Shults, M. O., Tkachuk, O. M. (2015). Marketing impact instruments on consumers behavior in restaurant services. Young Scientist, 12 (2), 177–180.
- Yurchak, E. V. (2015). Marketing Communications in Establishing Brands for Networks of Restaurant Business Enterprises. Business Inform, 12, 346–354.
- Podzihun, S. M. (2016). Formuvannia marketynhovykh komunikatsii u hotelno-restorannomu biznesi. Electronic Uman State Pedagogical University Institutional Repository. Available: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/5594
- Rasulovа, A. M. (2015). Modern marketing communications in management of restaurant business by enterprises. Innovative economy, 4 (59), 215–220.
- Finance.UA. Available: http://news.finance.ua/
- PROFIT system. Available: http://franchising.ua/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Елена Николаевна Китченко, Ангелина Владимировна Чемерис
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.