Використання засобів маркетингу в ресторанному бізнесі

Автор(и)

  • Елена Николаевна Китченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 31002, Україна https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
  • Ангелина Владимировна Чемерис Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 31002, Україна https://orcid.org/0000-0003-1965-9086

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.94099

Ключові слова:

ресторанний бізнес, сегментування, портрет споживача, життєвий цикл, просування, маркетингові комунікації

Анотація

Розглянуті питання використання деяких інструментів маркетингу для просування ресторанних послуг на ринку м. Харкова. Проведено короткий огляд стану ринку ресторанних послуг України та м. Харкова. Виділено сегменти, які характеризують ринок громадського харчування м. Харкова. Зроблено акцент на необхідності складання детального портрета споживача. Виділено принципи та інструменти просування в залежності від життєвого циклу ресторану.

Біографії авторів

Елена Николаевна Китченко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 31002

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки і маркетингу

 

Ангелина Владимировна Чемерис, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 31002

Кафедра економіки і маркетингу

Посилання

  1. Rynok kavy v Ukraini zris za pershe pivrichchia na 8,9 %. (24.08.2016). Finance.UA. Available: http://news.finance.ua/ua/news/-/383010/rynok-kavy-v-ukrayini-zris-za-pershe-pivrichchya-na-8-9
  2. Ohliad rynku kaviaren. (04.12.2011). PROFIT system. Available: http://franchising.ua/stattya/1359/oglyad-rinku-kavyaren/
  3. Matsekha, D. S., Buryi, S. A. (2014). Marketing in the hotel and tourism business. Herald of Khmelnytskyi national university Economic sciences, 5 (2), 40–44.
  4. Bilyk, I. V., Tomalya, T. S. (2014). Role of marketing and PR-technologies in activity institutions hotels and restaurants. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii, 1 (11). Available: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_7
  5. Gasanova, L. Z. (2014). Development of marketing strategies in the restaurant business. Economics and innovations management, 3. Available: http://ekonomika.snauka.ru/2014/03/4259.Last accessed: 19.11.2016.
  6. Prasol, I. H., Yatsyshyna, L. K. (2014). Marketing analysis of restaurant services. Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design, 2, 155–162.
  7. Krasovska, O. Y., Karpova, N. A., Troyan, I. G. (2014). Marketing research as instrument to develop the concept of a new venture restaurant business. Efektyvna ekonomika, 5. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3085
  8. Diakov, S. A., Shatalova, E. N. (2016). Marketing v restorannom biznese. Simvol nauki, 6-1 (18), 316–319.
  9. Sharko, V. V., Shults, M. O., Tkachuk, O. M. (2015). Marketing impact instruments on consumers behavior in restaurant services. Young Scientist, 12 (2), 177–180.
  10. Yurchak, E. V. (2015). Marketing Communications in Establishing Brands for Networks of Restaurant Business Enterprises. Business Inform, 12, 346–354.
  11. Podzihun, S. M. (2016). Formuvannia marketynhovykh komunikatsii u hotelno-restorannomu biznesi. Electronic Uman State Pedagogical University Institutional Repository. Available: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/5594
  12. Rasulovа, A. M. (2015). Modern marketing communications in management of restaurant business by enterprises. Innovative economy, 4 (59), 215–220.
  13. Finance.UA. Available: http://news.finance.ua/
  14. PROFIT system. Available: http://franchising.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-31

Як цитувати

Китченко, Е. Н., & Чемерис, А. В. (2017). Використання засобів маркетингу в ресторанному бізнесі. Technology Audit and Production Reserves, 1(4(33), 8–13. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.94099

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження