Дослідження теоретичних засад управління якістю бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.94171Ключові слова:
управління якістю, бізнес-модель підприємства, ресторанне господарство, вимоги споживачів, інноваційний підхідАнотація
Узагальнено теоретичні положення та розкрито сутність поняття «управління якістю». Ідентифіковано основні акценти щодо визначення сутності поняття «управління якістю». Виділено сутнісні ознаки управління якістю бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства та уточнено його сутність. Досліджено тенденції розвитку концепції «управління якістю» та обґрунтовано необхідність застосування інноваційного підходу до побудови системи управління якістю бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства.
Посилання
- Kyslytsyn, V. O.; Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine. (2009). Rozvytok systemy upravlinnia yakistiu na pidpryiemstvi. Donetsk, 188.
- Simenko, I. V.; In: Shubin, O. O. (2009). Yakist system upravlinnia pidpryiemstvamy: metodolohiia, orhanizatsiia, praktyka. Donetsk: Donetsk National University of Economics and Trade named after Mykhailo Tugan-Baranovsky, 394.
- Potapchik, O. A. (2013). System-categorical research the quality in the management system. Odesa National University Herald. Economy, 2/1 (18), 9–104.
- Samoilenko, I. O., Ostapenko, K. O. (2014). Sotsialno-ekonomichna sutnist poniattia «yakist menedzhmentu» ta yii zabezpechennia v umovakh rynku. Komunalne hospodarstvo mist, 113, 245–252.
- Bibik, Yu. V. (2003). Ekonomichni aspekty sertyfikatsii produktsii ta system upravlinnia yakistiu za mizhnarodnymy standartamy: PhD thesis. Kharkiv, 227.
- Kalyta, T. V. (2010). Vzaiemozviazok upravlinnia yakosti i yakosti upravlinnia. Zbirnyk tez dopovidei IX Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii «Problemy ekonomiky transportu», 22–23 kvitnia 2010 r. Dnipropetrovsk: DNUZT, 58.
- Krainev, V. A. (2004). K voprosu ob effektivnosti sistemy menedzhmenta. Metody menedzhmenta kachestva, 9, 21–26.
- Dada, O. (Lola), Watson, A., Kirby, D. (2015). Entrepreneurial tendencies in franchising: evidence from the UK. Journal of Small Business and Enterprise Development, 22 (1), 82–98. doi:10.1108/jsbed-11-2011-0021
- Strekalova, N. (2009). Business model concept: methodology of system analysis. Izvestia: Herzen University Journal of Humanities & Science, 92, 95–105.
- Dorf, R. C., Raitanen, M. (1997). The Balanced Scorecard: Translating Strategy Into Action [Book Reviews]. IEEE Transactions on Engineering Management, 44 (3), 330–331. doi:10.1109/tem.1997.618174
- Osterwalder, A., Pigneur, Y. (2010). Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. John Wiley & Sons, Inc., 288.
- Freese, W. (2012). You Cannot Manage, What You Cannot Measure. Praxishandbuch Corporate Magazines. Springer Nature, 202–217. doi:10.1007/978-3-8349-3702-5_18
- Okrepilov, V. V. (2008). Upravlenie kachestvom. Ed. 2. Moscow: Ekonomika, 639.
- Karpenko, E. M., Komkov, S. Yu. (2007). Menedzhment kachestva. Minsk: IVTs Minfina, 208.
- Mazur, I. I., Shapiro, V. D.; In: Mazur, I. I. (2003). Upravlenie kachestvom. Moscow: Vysshaia shkola, 334.
- Shapoval, M. I. (2007). Menedzhment yakosti. Ed. 3. Kyiv: Znannia, KOO, 471.
- Bastrykin, D. V., Evseichev, A. I., Nizhegorodov, E. V. et al.; In: Gerasimov, B. I. (2006). Upravlenie kachestvom na promyshlennom predpriiatii. Moscow: Mashinostroenie, 204.
- Kontseptsiia. Gufo.me. Available: http://mirslovarei.com/content_bes/koncepcija-29626.html. Last accessed: 03.01.2017.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Tatyana Ivanova, Victoria Grosul
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.