Порівняння туристичних перевезень залізничним та автомобільним транспортом і методичного підходу до визначення витрат на дані перевезення
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.94336Ключові слова:
туристичні перевезення, туристичні поїздки, залізничний транспорт, чистий грошовий потік, економічна ефективність, туристичний маршрутАнотація
Проведено порівняння залізничного та автомобільного туризму та визначено їх переваги та недоліки. Наведене порівняння вказує на високий потенціал першого за умови, якщо він буде використовувати сучасний комфортний рухомий склад. Остаточний вибір туристичних перевезень слід обґрунтовувати економічними розрахунками через тривалість життєвого циклу інвестиційного проекту. При формуванні варіантів реалізації проекту автори пропонують визначати прогнозні грошові потоки кожного сценарію та ймовірність їх реалізації.
Посилання
- Butko, M. P., Alieshuhina, N. O. (2009). Transportna infrastruktura yak skladova turystychnoho potentsialu Ukrainy. Efektyvna ekonomika, 3. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=62. Last accessed: 28 April 2016.
- Hnennyi, O. M. (2015). Methodical approaches to assessment of economic efficiency of investments into development of tourist traffic by rail. Proceedings of the Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan «The Problems of the Transport Economics», 10, 7–14.
- Hoblyk-Markovych, N. M. (2010). Pidvyshchennia investytsiinoi pryvablyvosti rehionu na osnovi formuvannia turystychnoho klasteru. Herald of Khmelnytskyi National University, 5(4(166)), 76–79.
- Derhousova, A. O. (2012). Formuvannia stratehii rozvytku zaliznychnoho turyzmu: PhD thesis. Kharkiv, 216.
- Kozubova, N. V. (2015). Otsinka potentsialu vnutrishnoho rynku turystychnykh posluh. Kharkiv, 20.
- Korobyova, R. (2015). Potential of development of railway tourism in Ukraine. Transportni systemy ta tekhnolohii perevezen, 20, 70–74.
- Kuznetsov, V. G., Pshinko, P. O., Klimenko, I. V., Gumenyuk, A. V., Zahorulko, S. M. (2015). Perspectives of Ukrainian railway tourism development on narrow-gauge lines of Zakarpattia. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 4 (58), 23–33. doi:10.15802/stp2015/49196
- Novitska, I. V. (2013). Yevropeiskyi dosvid u rozvytku zaliznychnoho transportu i turystychnoi haluzi Ukrainy. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 41, 114–117.
- Ostapiuk, N. I. (2010). Koniunkturotvorni faktory turyzmu. Modelling of Regional Economics, 3 (1), 127–133.
- Stoika, V. O. (2011). Aktualni problemy ta perspektyvy rozvytku turystychnoi haluzi yak priorytetnoho napriamu investuvannia sotsialnoi sfery. Naukovyi visnyk Chernihivskoho derzhavnoho instytutu ekonomiky i upravlinnia, 1 (9), 96–104.
- Khaustova, V. Y., Gorbatova, Y. F. (2010). Problems of Development of Tourist Industry in Ukraine. The Problems of Economy, 2, 28–33.
- American-Rails.com. Available: http://www.american-rails.com/gcry.html. Last accessed: 28 April 2016.
- Scenic rail routes in France. Available: http://about-france.com/scenic-railways.htm. Last accessed: 28 April 2016.
- Brida, J. G., Deidda, M., Pulina, M. (2014). Tourism and transport systems in mountain environments: analysis of the economic efficiency of cableways in South Tyrol. Journal of Transport Geography, 36, 1–11. doi:10.1016/j.jtrangeo.2014.02.004
- Khanal, B. R., Gan, C., Becken, S. (2014). Tourism inter-industry linkages in the Lao PDR economy: an input-output analysis. Tourism Economics, 20 (1), 171–194. doi:10.5367/te.2013.0255
- Pratt, S. (2011). Economic linkages and impacts across the talc. Annals of Tourism Research, 38 (2), 630–650. doi:10.1016/j.annals.2010.11.014
- Forsyth, P., Dwyer, L., Spurr, R., Pham, T. (2014). The impacts of Australia’s departure tax: Tourism versus the economy? Tourism Management, 40, 126–136. doi:10.1016/j.tourman.2013.05.011
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Larysa Martseniuk, Yurii Barash, Oleh Hnennyi, Tetiana Charkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.