Дослідження ринкової поведінки та мотивації споживачів на європейському ринку туристичних послуг в умовах глобалізації

Автор(и)

  • Victoria Zhurylo Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, вул. Васильківська, 90 а, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-9533-1923

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.98407

Ключові слова:

туристичний ринок, глобалізація, ринкова поведінка споживачів, споживчі мотивації

Анотація

Розглянуто особливості сучасного етапу розвитку європейського туристичного ринку та проаналізовано внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування ринкової поведінки споживачів. За результатами маркетингового дослідження туристичного ринку Великої Британії визначено ключові мотивації споживачів, напрями трансформацій споживчої поведінки під впливом глобалізації, охарактеризовано профілі цільових сегментів.

Біографія автора

Victoria Zhurylo, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, вул. Васильківська, 90 а, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Посилання

  1. V 2013 godu prodolzhitsia aktivnyi rost mezhdunarodnogo turizma. (2013, January 28). World Tourism Organization UNWTO. Available: http://media.unwto.org/ru/press-release/2013-01-29/v-2013-godu-prodolzhitsya-aktivnyi-rost-mezhdunarodnogo-turizma
  2. Reisinger, I., Dimanche, F. (2011). International Tourism: Cultures and Behavior. Butterworth-Heinemann, 429.
  3. Dimanche, F., Havitz, M. E. (1995). Consumer behavior and tourism. Journal of Travel & Tourism Marketing, 3 (3), 37–57.
  4. Pike, S. (2012). Destination positioning opportunities using personal values: Elicited through the Repertory Test with Laddering Analysis. Tourism Management, 33 (1), 100–107. doi:10.1016/j.tourman.2011.02.008
  5. Lopez-Mosquera, N., Sanchez, M. (2011). The influence of personal values in the economic-use valuation of peri-urban green spaces: An application of the means-end chain theory. Tourism Management, 32 (4), 875–889. doi:10.1016/j.tourman.2010.08.003
  6. White, C. J., Thompson, M. (2009). Self-determination theory and the wine club attribute formation process. Annals of Tourism Research, 36 (4), 561–586. doi:10.1016/j.annals.2009.04.001
  7. Devesa, M., Laguna, M., Palacios, A. (2010). The role of motivation in visitor satisfaction: Empirical evidence in rural tourism. Tourism Management, 31 (4), 547–552. doi:10.1016/j.tourman.2009.06.006
  8. Buckley, R. (2012). Rush as a key motivation in skilled adventure tourism: Resolving the risk recreation paradox. Tourism Management, 33 (4), 961–970. doi:10.1016/j.tourman.2011.10.002
  9. Kerstetter, D. L., Hou, J.-S., Lin, C.-H. (2004). Profiling Taiwanese ecotourists using a behavioral approach. Tourism Management, 25 (4), 491–498. doi:10.1016/S0261-5177(03)00119-5
  10. Poria, Y., Reichel, A., Biran, A. (2006). Heritage Site Perceptions and Motivations to Visit. Journal of Travel Research, 44 (3), 318–326. doi:10.1177/0047287505279004
  11. Decrop, A. (2010). Destination choice set: An inductive longitudinal approach. Annals of Tourism Research, 37 (1), 93–115. doi:10.1016/j.annals.2009.08.002
  12. Mathieson, A., Wall, G. (1982). Tourism: Economic, physical and social impact. Harlow: Longman, 208.
  13. Smallman, C., Moore, K. (2010). Process studies of tourists’ decision-making. Annals of Tourism Research, 37 (2), 397–422. doi:10.1016/j.annals.2009.10.014
  14. Cohen, S. A., Prayag, G., Moital, M. (2013). Consumer behaviour in tourism: Concepts, influences and opportunities. Current Issues in Tourism, 17 (10), 872–909. doi:10.1080/13683500.2013.850064

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-30

Як цитувати

Zhurylo, V. (2017). Дослідження ринкової поведінки та мотивації споживачів на європейському ринку туристичних послуг в умовах глобалізації. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(34), 15–22. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.98407

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка: Оригінальне дослідження