Дослідження ринкової поведінки та мотивації споживачів на європейському ринку туристичних послуг в умовах глобалізації
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.98407Ключові слова:
туристичний ринок, глобалізація, ринкова поведінка споживачів, споживчі мотиваціїАнотація
Розглянуто особливості сучасного етапу розвитку європейського туристичного ринку та проаналізовано внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування ринкової поведінки споживачів. За результатами маркетингового дослідження туристичного ринку Великої Британії визначено ключові мотивації споживачів, напрями трансформацій споживчої поведінки під впливом глобалізації, охарактеризовано профілі цільових сегментів.
Посилання
- V 2013 godu prodolzhitsia aktivnyi rost mezhdunarodnogo turizma. (2013, January 28). World Tourism Organization UNWTO. Available: http://media.unwto.org/ru/press-release/2013-01-29/v-2013-godu-prodolzhitsya-aktivnyi-rost-mezhdunarodnogo-turizma
- Reisinger, I., Dimanche, F. (2011). International Tourism: Cultures and Behavior. Butterworth-Heinemann, 429.
- Dimanche, F., Havitz, M. E. (1995). Consumer behavior and tourism. Journal of Travel & Tourism Marketing, 3 (3), 37–57.
- Pike, S. (2012). Destination positioning opportunities using personal values: Elicited through the Repertory Test with Laddering Analysis. Tourism Management, 33 (1), 100–107. doi:10.1016/j.tourman.2011.02.008
- Lopez-Mosquera, N., Sanchez, M. (2011). The influence of personal values in the economic-use valuation of peri-urban green spaces: An application of the means-end chain theory. Tourism Management, 32 (4), 875–889. doi:10.1016/j.tourman.2010.08.003
- White, C. J., Thompson, M. (2009). Self-determination theory and the wine club attribute formation process. Annals of Tourism Research, 36 (4), 561–586. doi:10.1016/j.annals.2009.04.001
- Devesa, M., Laguna, M., Palacios, A. (2010). The role of motivation in visitor satisfaction: Empirical evidence in rural tourism. Tourism Management, 31 (4), 547–552. doi:10.1016/j.tourman.2009.06.006
- Buckley, R. (2012). Rush as a key motivation in skilled adventure tourism: Resolving the risk recreation paradox. Tourism Management, 33 (4), 961–970. doi:10.1016/j.tourman.2011.10.002
- Kerstetter, D. L., Hou, J.-S., Lin, C.-H. (2004). Profiling Taiwanese ecotourists using a behavioral approach. Tourism Management, 25 (4), 491–498. doi:10.1016/S0261-5177(03)00119-5
- Poria, Y., Reichel, A., Biran, A. (2006). Heritage Site Perceptions and Motivations to Visit. Journal of Travel Research, 44 (3), 318–326. doi:10.1177/0047287505279004
- Decrop, A. (2010). Destination choice set: An inductive longitudinal approach. Annals of Tourism Research, 37 (1), 93–115. doi:10.1016/j.annals.2009.08.002
- Mathieson, A., Wall, G. (1982). Tourism: Economic, physical and social impact. Harlow: Longman, 208.
- Smallman, C., Moore, K. (2010). Process studies of tourists’ decision-making. Annals of Tourism Research, 37 (2), 397–422. doi:10.1016/j.annals.2009.10.014
- Cohen, S. A., Prayag, G., Moital, M. (2013). Consumer behaviour in tourism: Concepts, influences and opportunities. Current Issues in Tourism, 17 (10), 872–909. doi:10.1080/13683500.2013.850064
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Victoria Zhurylo
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.