Дослідження особливостей проведення декомпозиції тягових електроприводів рухомих електротехнічних комплексів

Автор(и)

  • Dmitro Kulagin Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0003-3610-4250
  • Dmitro Yatsenko Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0001-6702-569X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.99929

Ключові слова:

декомпозиція електроприводу, електротехнічний комплекс, тяговий привод, автономна система, дизель-генераторна система

Анотація

Досліджено особливості проведення декомпозиції систем тягових електроприводів для різних видів та конструкцій рухомих електротехнічних комплексів. Проведено аналіз практичного досвіду декомпозиції систем тягових електроприводів та узагальнення методики визначення структури та параметрів при заданих вимогах з боку рухомого електротехнічного комплексу. Запропоновано метод підвищення енергоефективності дизель-генераторної електромеханічної системи транспортного засобу за статичними та динамічними характеристиками.

Біографії авторів

Dmitro Kulagin, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра електропостачання промислових підприємств

Dmitro Yatsenko, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кафедра електропостачання промислових підприємств

Посилання

  1. In: Klepikov, V. B. (2014). Vvedenie v mehatroniku. Kharkiv: NTU «KhPI», 274.
  2. Haken, H. (1990). Synergetik. Springer Berlin Heidelberg, 396. doi:10.1007/978-3-662-10186-5
  3. Florentsev, S. N. (2009). Traction Electric Equipment Set for AC Electric Transmission Various Vehicles. Proceedings of International Exhibition & Conference «Power Electronics, Intelligent Motion. Power Quality (PCIM-2009)». Nurenberg, Germany, 625–627.
  4. Bazhinov, O. V., Smirnov, O. P., Serіkov, S. A., Dvadnenko, V. Ya. (2011). Sinergetichnii avtomobіl'. Teorіia і praktika. Kharkiv: KhNADU, 235.
  5. Jordan, H. E. (1994). Energy-Efficient Electric Motors and their Applications. Springer US, 188. doi:10.1007/978-1-4899-1465-1
  6. Kulagin, D. O. (2014). The mathematical model of asynchronous traction motor taking into account the saturation of magnetic circuits. Scientific bulletin of National Mining University, 6, 103–110.
  7. Kulagin, D. O. (2014). Mathematical model of asynchronous traction motor taking into account the saturation. Tekhnichna Elektrodynamika, 6, 49–55.
  8. Boldea, I., Nasar, S. A. (2010). The Induction Machine Handbook. CRC Press, 968.
  9. El-Sharkawi, M. A. (2000). Fundamental of electric drivers. Brooks: Cole production, 400.
  10. Stone, G. C., Boulter, E. A., Culbert, I., Dhirani, H. (2003). Electrical Insulation for Rotating Machines. John Wiley & Sons, Inc., 392. doi:10.1002/047168290x
  11. Sinchuk, O. N., Shevchenko, A. I. (2003). O tselesoobraznosti rekuperativnogo tormozheniia bol'shegruznyh kar'ernyh avtosamosvalov s elektromehanicheskoi transmissiei. Vestnik Natsionional'nogo tehnicheskogo universiteta «Kharkovskii politehnicheskii institut», 10, 415–419.
  12. Shydlovskyi, A. K., Skidanov, V. M., Pavlov, V. B., Yurchenko, O. M. (1998). Doslidzhennia efektyvnosti rekuperatyvnoho halmuvannia elektromobilia. Tekhnichna Elektrodynamika, 1, 22–30.
  13. Bulhakov, V. M., Zaryshniak, A. S., Kiurchev, V. M., Nadykto, V. T. (2010). Obhruntuvannia typazhu silskohospodarskykh traktoriv v Ukraini. Visnyk ahrarnoi nauky, 11, 5–8.
  14. Kosov, V. V., Lifshits, V. N., Shahnazarov, A. G. (2000). Metodicheskie rekomendatsii po otsenke effektivnosti investitsionnyh proektov. Moscow: Ekonomika, 421.
  15. Kulagin, D. O. (2014). Proektuvannia system keruvannia tiahovymy elektroperedachamy motorvahonnykh poizdiv. Berdiansk: FOP Tkachuk O. V., 154.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-30

Як цитувати

Kulagin, D., & Yatsenko, D. (2017). Дослідження особливостей проведення декомпозиції тягових електроприводів рухомих електротехнічних комплексів. Technology Audit and Production Reserves, 2(1(34), 31–38. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.99929

Номер

Розділ

Електротехніка та промислова електроніка: Оригінальне дослідження