Використання програмних доповнень до Google Диска як засіб підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища закладу фахової передвищої освіти

Автор(и)

  • В.П. Кайдан Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії», Україна https://orcid.org/0000-0003-2008-3539
  • Ю.О. Хабарова Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії», Україна https://orcid.org/0000-0002-7345-6469
  • О.В. Бондаренко Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії», Україна https://orcid.org/0000-0003-1150-0169

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840052021246298

Анотація

У статті висвітлено теоретичні засади існування інформаційно-освітнього середовища та можливості використання доповнень до GOOGLE Диска в освітньому процесі в закладі фахової передвищої освіти. Метою використання доповнень є підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. Реалізація мети здійснюється шляхом спрощення двостороннього процесу спілкування викладачів та здобувачів освіти, планування, підготовки та проведення занять, обробки інформації та підбиття результатів навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

Кайдан, В., Хабарова, Ю., & Бондаренко, О. (2021). Використання програмних доповнень до Google Диска як засіб підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища закладу фахової передвищої освіти. Технології електронного навчання, 5, 60–65. https://doi.org/10.31865/2709-840052021246298

Номер

Розділ

Статті