Штучний інтелект як інструмент аналізу і класифікації задач з програмування в освітньому процесі
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840082024316949Анотація
У статті розглядається використання штучного інтелекту як інструменту для аналізу та класифікації задач з програмування в освітньому процесі. Запропоновано підхід до автоматизації процесу класифікації задач, що враховує їхню складність, тематику та тип. Особливу увагу приділено перевагам застосування AI-технологій для підвищення ефективності навчання програмуванню, зокрема адаптації задач до рівня знань учнів. Наведено практичні результати реалізації системи класифікації задач, які демонструють її високу точність і перспективність. У статті також окреслено можливості подальшого розвитку цього напряму, такі як створення адаптивних платформ та рекомендаційних систем. Висновки статті підкреслюють значущість інтеграції штучного інтелекту у сучасний освітній процес.
Посилання
Yao, Y., Duan, J., Xu, K., Cai, Y., Sun, Z., & Zhang, Y. (2024). A survey on large language model (LLM) security and privacy: The Good, The Bad, and The Ugly. High-Confidence Computing, Vol.4, Issue. 2, 100211. https://doi.org/10.1016/j.hcc.2024.100211
Murugesan, S. and Cherukuri, A.K. (2023). The Rise of Generative Artificial Intelligence and Its Impact on Education: The Promises and Perils. Computer, 56(5), pp.116–121. https://doi.org/10.1109/mc.2023.3253292
Величко В.Є., Ананьєв М.С., Іванюк С.В., Шеремет М.М. Електронне навчання у процесі вивчення програмування: Інформатика та методика її навчання. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, 2023, 13: 54-61. URL: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295330
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.