Мотивація економічної діяльності підприємств в умовах розвитку, руйнування та впливу асиметричної інформації.

Автор(и)

  • Оксана Гривківська ПВНЗ «Європейський університет», м. Київ, Україна
  • Андрій Сахно Вінницький фінансово-економічний університет, м. Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.15.2017.135415

Ключові слова:

мотивація, підприємство, персонал, управління, система, асиметрія, інформація.

Анотація

У статті розглянуто мотивацію економічної діяльності підприємств в умовах розвитку, руйнування та впливу асиметричної інформації. Виявлено прояв мотивації руйнування через потреби у пошуку нового власника, перетворенні у ресурс, зміні основного виду економічної діяльності, використанні інструментів коригування фінансових результатів.

Біографії авторів

Оксана Гривківська, ПВНЗ «Європейський університет», м. Київ

доктор економічних наук, професор

Андрій Сахно, Вінницький фінансово-економічний університет, м. Вінниця

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Holmström B.R. Moral Hazard and Observability // Bell Journal of Economics, 10(1), 1979. pp. 74-91.

2. Holmström B.R., Milgrom P. Multitask Principal-Agent Analyses: Incentive Contracts, Asset Ownership, and Job Design // Journal of Law, Economics, and Organization, 7, 1991 pp.24-52.

3. Aveni R. Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Maneuvering / R. Aveni. – New York: The Free Press, 1994. – р. 57.

4. Брун Манфред Гиперконкуренция: характерные особенности, движущие силы и управление [Електронний ресурс] / Манфред Брун // Менеджмент и маркетинг – 1998. – № 3. – Режим доступу: http://vasilievaa.narod.ru/ptpu/20_3_98.htm

References:

1. Holmström B.R. (1979), "Moral Hazard and Observability", Bell Journal of Economics, 10 (1), pp. 74-91.

2. Holmström B.R., Milgrom P. Multitask (1991), "Principal-Agent Analyzes: Incentive Contracts, Asset Ownership, and Job Design", Journal of Law, Economics, and Organization, 7, pp. 24-52.

3. Aveni R. (1994), "Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Maneuvering", R. Aveni, New York,The Free Press, p. 57.

4. Brun Manfred (1998), "Hypercompetition: characteristics, driving forces and management", ["Giperkonkurencija: harakternye osobennosti, dvizhushhie sily i upravlenie"], [electronic resource], Manfred Brun, Management and marketing, No.3, available at: http://vasilievaa.narod.ru/ptpu/20_3_98.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

Статті