ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ НА БАЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • І. В. Мальцева Донецький Національний університет, м.Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.11.2015.74652

Ключові слова:

інтернет-ресурси, системи бронювання, сайт, аналіз, планування, туристична діяльність, інформація.

Анотація

У статті розглянуто процес планування діяльності у сфері туризму: аналіз туристичних пропозицій агентств, їх конкурентів, переваги та слабкі сторони; прогноз потреб, вибір маркетингової стратегії, рівня автоматизації, кадрові ресурси, розробка фінансового плану, оцінка ризиків і методів управління ними. Наведено основні напрями використання Інтернет - технологій та можливості програмного забезпечення в рамках туристичного бізнесу. Першочерговими завданнями, які розв'язуються за допомогою інформаційних технологій, є: облік клієнтів та їх заявок, on-line бронювання, формування баз даних туристичних послуг різних туроператорів, вибір оптимальної пропозиції для клієнта. Охарактеризовано існуючі системи бронювання, а також переваги їх on-line використання для клієнтів та туроператорів. Визначено, що до глобальних систем відносяться: AMADEUS, GALILEO, SABRE, національних - START, TRAVIAUSTRIA, TRAVICOM, а до комп'ютерних систем бронювання, створених окремими підприємствами - TRAVELPLANET, UCS-UKR, "Галактика '' тощо. Розглянуто глобальна система бронювання AMADEUS, яка є лідером в Європі і Південній Америці, а також займає перші місця за обсягами бронювання в Україні. Вона забезпечує в режимі реального часу доступ до ресурсів авіакомпаній, готелів, компаній з прокату автомобілів, страхових фірм і надає можливість працювати з туроператорами, залізничними перевізниками, круїзними і страховими компаніями. Запропоновано етапи замовлення туру в цій системі, що дозволяє отримувати оперативну інформацію про наявність авіаквитків, підборі туру або готелів, вибирати оптимальні варіанти, які вже проаналізовані системою і відсортовані за заданими параметрами.

Біографія автора

І. В. Мальцева, Донецький Національний університет, м.Вінниця

канд. наук з держ. упр, доцент

Посилання

Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу / Л.П.Дядечко. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 224 с.

Кудла Н.Є. Менеджмент туристичного підприємства / Н.Є. Кудла. – К.: Знання, 2012. – 343 с.

Мальська М. Н. Міжнародний туризм і сфера послуг / М. Н. Мальська, Н. B. Антонюк, Н. М.Ганич. - К.: Знання, 2012. - 661 с.

Мальська М. Н. Планування діяльності туристичних підприємств / М. Н.Мальська, O. Ю.Вордун. - К.: Знання, 2013. - 241 с.

Мельниченко С.В. Інформаційні технології в

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-25