МІСЦЕ РЕКЛАМИ У ЗБІЛЬШЕННІ ПРИБУТКУ НА ПРИКЛАДІ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ

Автор(и)

  • Є. В. Колесников ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет» м. Дніпропетровськ, Україна
  • К. О. Хелемендик ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет» м. Дніпропетровськ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.11.2015.74757

Ключові слова:

маркетингова діяльність, максимізація прибутку, реклама, будівництво

Анотація

Зроблено аналіз місця реклами в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі роботи будівельних компаній. Зростання прибутку підприємства є кінцевою метою, і ця мета може бути досягнута різними способами, які перераховані в концепціях маркетингу. В статті це розглянуто на прикладі реклами. В цілому успіхом будь-якого виду діяльності, є якісне, професійне управління. Стосовно до реклами це поняття можна визначити як «рекламний менеджмент», який виступає в якості всеосяжного чинника ефективності реклами на сучасному етапі її розвитку. Реклама є найдієвішим інструментом у спробах рекламодавця донести інформацію до своїх потенційних клієнтів, модифікувати їх поведінку, привернути увагу до пропонованих послуг, створити позитивний імідж, показати його суспільну значимість. Реклама в сучасному світі є одним з найважливіших важелів управління економічними процесами. Вдалі рекламні ідеї народжуються на основі знання багатьох чинників стимулюючих продаж товарів і послуг.
Специфіка роботи, різноманіття сфер діяльності будівельних виробництв обумовлює складність їх управління. Основні сфери діяльності на які слід звертати увагу, це: - територіальна роз'єднаність; транспортування матеріальних ресурсів; величезна номенклатура будівельних конструкцій; сувора послідовність технологічних процесів; кліматичні умови; - вимоги замовників та інше. Всі ці параметри слід враховувати при рекламної діяльності підприємств.

Біографії авторів

Є. В. Колесников, ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет» м. Дніпропетровськ

інженер I-ой категорії

К. О. Хелемендик, ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет» м. Дніпропетровськ

магістр

Посилання

Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент: Пер. с англ.- СПб: Питер, 2002.- С. 752

Котлер Ф. и др. Основы маркетинга: Пер. с англ.- 2-е европ. изд. - М.; СПб.; Киев.: Издательский дом «Вильямс», 2000.- С. 702

Акимова Н.М. Промисловий маркетинг.- К.: Знання, КОО, 2001.- 294с.

Крикавський Є.В, Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг. Підручник 2-е видання. _ Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004- 428с.

Павленко А.Ф., ВойчасА.В. Маркетинг: Підручник. – К.:КНЕУ, 2003.-246с.

Зозуля О.В Маркетингові стратегії обхвату ринку та їх зв'язок з економічними аспектами діяльності підприємства // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ: ДНУ. – 2003. – Випуск 185. – С. 671-677

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-25