ОРГАНИЗАЦИОННО-УПРАВЛЕНЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ В ОРГАНИЗАЦИЯХ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2013.15985Keywords:
инновации, управление, управленческие инновации, организационные инновации, классификация, факторы, оценкаAbstract
Щьокіна Є. Ю. Організаційно-управлінські інновації в організаціях.
У статті розглядається питання здійснення організаційно-управлінських інновацій на промислових підприємствах, які є особливо актуальною проблемою для нинішнього етапу розвитку економіки, оскільки воно обумовлено активізацією процесу формування інтегрованих економічних структур галузевого, міжгалузевого і міжрегіонального рівня. Розглянуто види організаційно-управлінських інновацій і ряд проблем, що перешкоджають успішному освоєнню організаційно-управлінських інновацій на підприємствах. Розглянуто систему класифікації організаційно-управлінських інновацій і роль управління інноваціями на підприємствах; описано, що для прийняття рішення про доцільність організаційно-управлінських інновацій необхідно використовувати певну систему оцінок; виявлені чинники результативності та оцінки ефективності організаційно-управлінських інновацій. Описано, що за своєю суттю організаційно-управлінські інновації спрямовані на зміни в системі управління організацією, але основна мета їх застосування - підвищення ефективності функціонування, конкурентоспроможності та розвитку підприємництва організації в цілому. А також зроблені висновки про необхідність більш глибокого дослідження організаційно-управлінських інновацій на промислових підприємствах, нововведень в організації виробництва, праці та управління, які відкривають перед організаціями величезні перспективи, і за рахунок реалізації яких в області управління можна збільшити ВВП країни.
Щёкина Е. Ю. Организационно-управленческие инновации в организациях.
В статье рассматривается вопросы осуществления организационно-управленческих инноваций на промышленных предприятиях, которые являются особенно актуальной проблемой для нынешнего этапа развития экономики, поскольку оно обусловлено активизацией процесса формирования интегрированных экономических структур отраслевого, межотраслевого и межрегионального уровня. Рассмотрены виды организационно-управленческих инноваций и ряд проблем, препятствующих успешному освоению организационно-управленческих инноваций на предприятиях. Рассмотрена система классификации организационно-управленческих инноваций и роль управления инновациями на предприятиях; описано, что для принятия решения о целесообразности организационно-управленческих инноваций необходимо использовать определенную систему оценок; выявлены факторы результативности и оценки эффективности организационно-управленческих инноваций. Описано, что по своей сути организационно-управленческие инновации направлены на изменения в системе управления организацией, но основная цель их применения – повышение эффективности функционирования, конкурентоспособности и развития предпринимательской организации в целом. А также сделаны выводы о необходимости более глубокого исследования организационно-управленческих инноваций на промышленных предприятиях, нововведений в организации производства, труда и управления, которые открывают перед организациями огромные перспективы, и за счет реализации которых в области управления можно увеличить ВВП страны.
Shchekina E. Organizational and managerial innovations in organizations.
The article discusses the issues of the organizational and managerial innovations in industry, which is particularly a problem for the current stage of development of the economy, because it is caused by the activation of the formation of the integrated economic structures of sectoral, cross-sectoral and inter-regional level. It was analyzed the types of organizational and managerial innovations and a number of obstacles to successful development of the organizational and managerial innovations in enterprises. A system of classification of organizational and managerial innovations and the role of innovation in enterprises; explained that a decision on whether the organizational and managerial innovations necessary to use a scoring system, identifies factors and assessment of the impact of organizational and managerial innovations. It was described that at its core organizational and managerial innovations are aimed at changes in the management of the organization, but the main purpose of their application - improving the functioning, competitiveness and development of entrepreneurial organization. As well as findings of the more in-depth study of organizational and managerial innovations in industry, innovations in the organization of production, labor and management, to organizations that offer great promise, and by the realization that the management can increase the country's GDP.