УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ (КСВ)
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2013.16033Keywords:
корпоративна соціальна відповідальність, стейкхолдери, взаємодія, сталий розвиток, концентричні ознаки, баланс інтересівAbstract
Горохова Т. В. Управління процесом взаємодії зі стейкхолдерами через призму корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)
У статті проаналізовані та узагальнені підходи формування корпоративно-соціальної політики на основі дослідження процесу взаємодії із зацікавленими сторонами. Даний підхід дозволяє виявити основні проблемі та завдання розвитку КСВ на основі багатоаспектного підходу з призми процесів взаємодії та з урахуванням різних, можливих парадигм функціонування бізнесу. У статті виявлені фактори впливу на ефективний процес взаємодії підприємства з колами стейкхолдерів. Аналізуються сучасні стратегії та комплекс заходів, що направлені на зріст рівня впровадження КСВ на вітчизняних підприємствах. Запропонована методологія управління відносинами зі стейкхолдерами на підприємстві, яка сформована шляхом з’ясування інтересів та проблем розвитку основних зацікавлених сторін та для оцінки якої виведені концентричні ознаки через особливості розмежування зацікавлених сторін.
Горохова Т. В. Управление процессом взаимодействия со стейкхолдерами через призму корпоративной социальной ответственности (КСО)
В статье проанализированы и обобщены подходы формирования корпоративно-социальной политики на основе исследования процесса взаимодействия с заинтересованными сторонами. Данный подход позволяет выявить основные проблемы и задачи развития КСО на основе многоаспектного подхода с призмы процессов взаимодействия и с учетом различных, возможных парадигм функционирования бизнеса. В статье выявлены факторы влияния на эффективный процесс взаимодействия предприятия с кругами стейкхолдеров. Анализируются современные стратегии и комплекс мероприятий, направленных на рост уровня внедрения КСО на отечественных предприятиях. Предложена методология управления отношениями со стейкхолдерами на предприятии, сформированная путем выяснения интересов и проблем развития основных заинтересованных сторон и для оценки которой выведены концентрические признаки через особенности разграничения заинтересованных сторон.
Gorokhova T. The managing stakeholder engagement through the prism of corporate social responsibility (CSR)
The article analyzed and generalized approach of forming corporate social policy based on a study of the interaction with stakeholders. This way allows us to identify the main problems and challenges of corporate social responsibility based on a multidimensional approach to the interaction with stakeholders of a prism, and considering various, possible paradigms of business functioning. The report identifies factors influence the effective process of interaction with the enterprise community stakeholders. The article analyzed and considered the current strategy and a set of measures aimed at increasing the level of implementation of corporate social responsibility in domestic enterprises. The author proposed the methodology for managing relationships with stakeholders in the organization, formed by sorting out the interests and concerns of key stakeholders. To assess the methodology derived concentric signs through the features distinguishing the parties concerned.