МЕТОДИ ВРЕГУЛЮВАННЯ БОРГОВИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ В СВІТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2013.24157Keywords:
зовнішнє фінансування, боргові зобов’язання, державний борг, методологія, економічне зростанняAbstract
Тюпа Д. І. Методи врегулювання боргових зобов’язань в світовому господарстві.
В статті розглядаються основні підходи та методи управління зовнішніми зобов’язаннями країни. Висвітлюються основні проблеми пов’язані з погашенням й реструктуризацією зовнішнього боргу та шляхи їх оптимізації. Виділяються методи конверсії боргу у нові активи та його формалізація. Особливо гостро постає питання регулювання зовнішніми борговими зобов’язаннями для України, в умовах посткризової трансформації економіки в цілому. Єдиний підхід щодо вирішення даної ситуації не є виправданим, тому для українського уряду безальтернативним є формування власного ефективного механізму регулювання зовнішнім боргом. Зовнішній борг складається із зобов'язань перед нерезидентами, які виникають внаслідок міжнародних позик або продажу фінансових активів за кордон. Притік зовнішніх приватних та державних фінансових ресурсів, який створює боргові зобов'язання перед нерезидентами, призводить до зростання зовнішнього боргу країни. Зовнішні позики дозволяють країні інвестувати і споживати більше, ніж виробляє її економіка. Можливість позичати зовнішні ресурси означає, що економічні агенти (фірми, уряди) країн, де існує дефіцит капіталу, можуть залучати заощадження тих країн, де є надлишок капіталу і ринкова процентна ставка нижча. Створення відповідних важелів та інститутів регулювання дозволить нашій державі забезпечити сталий економічний розвиток та вийти на відповідний рівень розвиток економіко – бізнесової сфери. Врівноважена та домовлена кооперація відповідних фінансових інституцій забезпечуватиме раціональне регулювання борговими зобов’язаннями країни та підніме її зовнішній фінансовий рейтинг.
Tupa D. Methods debt crisis in the world economy.
This paper reviews the main approaches and methods of external debt of the country. Highlights the main issues related to the restructuring and repayment of debt and how to optimize them. There are the methods of conversion of debt into new assets and its formalization. Particularly acute regulatory issues external debt for Ukraine in the post-crisis transformation of the economy. One approach to address this situation is not justified because the Ukrainian government is to form their own uncontested effective mechanism for regulation of foreign debt. External debt consists of liabilities to non-residents arising from international loans and sales of financial assets abroad. The influx of foreign private and public financial resources , which creates a debt to non-residents , leading to an increase in external debt. Foreign borrowing allows a country to invest and consume more than it produces its economy . Ability to borrow external resources means that economic agents (firms , governments ) of countries where there is a shortage of capital may involve savings in countries where there is a surplus of capital and the market interest rate nyzhcha.Stvorennya appropriate instruments and institutions of regulation will allow our country to ensure sustainable economic development and enter the appropriate level of economic development - business sphere. Repayment and servicing of the public debt of Ukraine provide the Ministry of Finance of Ukraine, the State Treasury of Ukraine, National Bank of Ukraine, UkrEXIMBank as agent bank and the government authorized banks of Ukraine. Reasonable and agreed cooperation of relevant financial institutions will ensure efficient regulation of the country's debt and raise its external financial rating.
Тюпа Д. И. Методы урегулирования долговых обязательств в мировом хозяйстве.
В статье рассматриваются основные подходы и методы управления внешним обязательствам страны. Освещаются основные проблемы связаны с погашением и реструктуризацией внешнего долга и пути их оптимизации. Выделяются методы конверсии долга в новые активы и их формализация. Особенно остро стоит вопрос регулирования внешними долговыми обязательствам для Украины, в условиях посткризисной трансформации экономики в целом. Единственный подход к решению данной ситуации не является оправданным, поэтому для украинского правительства безальтернативным является формирование собственного эффективного механизма регулирования внешнему долгу. Внешний долг состоит из обязательств перед нерезидентами, возникающие вследствие международных займов или продажи финансовых активов за рубеж. Приток внешних частных и государственных финансовых ресурсов, который создает долговые обязательства перед нерезидентами, приводит к росту внешнего долга страны . Внешние займы позволяют стране инвестировать и потреблять больше, чем производит ее экономика. Возможность занимать внешние ресурсы означает, что экономические агенты ( фирмы, правительства ) стран, где существует дефицит капитала , могут привлекать сбережения тех стран, где есть избыток капитала и рыночная процентная ставка нижча.Створення соответствующих рычагов и институтов регулирования позволит нашему государству устойчивое экономическое развитие и выйти на соответствующий уровень развитие экономико - бизнес сферы. Уравновешенная кооперация соответствующих финансовых институтов обеспечат рациональное регулирование долговыми обязательствами страны и поднимет ее внешний финансовый рейтинг.