СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ ІТ-КОМПАНІЙ

Authors

  • Аліна Євгенівна Литвин Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2012.6094

Keywords:

ІТ-компанія, світовий ринок інформаційних технологій, стратегії ціноутворення.

Abstract

Литвин А. Є. Стратегії ціноутворення ІТ-компаній. У статті  досліджені  характерні  особливості моделі ієрархії покупок, яка описує фази еволюції ІТ-продуктів, проаналізовані стратегії ціноутворення ІТ-компаній, розглянута специфіка діяльності платформних лідерів.

Литвин А. Е. Стратегии ценообразования IT-компаний. В статье исследованы характерные особенности модели иерархии покупок, которая описывает фазы эволюции ІТ-продуктов, проанализированы стратегии ценообразования IT-компаний, рассмотрена специфика деятельности платформних лидеров.

LytvynA. Pricing Strategies of IT-companies. The  article  investigates the distinctive peculiarities of the purchase hierarchy model that describes the evolution stages of IT-products, analyses the pricing strategies of IT-companies, distinguishes the activity peculiarities of platform leaders.

Author Biography

Аліна Євгенівна Литвин, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ

аспірант

References

Кристенсен К.М. Дилемма инноватора / Клейтон М. Кристенсен; Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 239 с.

Cusumano M. A. the business of software: what every manager, programmer, and entrepreneur must know to thrive and survive in good times and bad. - New York: Free Press, 2004. – 334 p.

Абрамова А. В. Международный бизнес в отрaсли информационных технологий: Учеб. пособие для студентов вузов / А. В. Абрамова, Ю. А. Савинов; Под. общ. ред. Н. Н. Ливенцева. – М.: Аспект Пресс, 2010. – 206 с.

Лазарєва С. Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2002. - 667 с.

Varian H. R. Economics of Information Technology / Varian H. R. // University of California, Berkeley. – March 2003. – P. 53

Kraemer K. L. Refining and extending the business model with information technology: Dell computer corporation / K. L. Kraemer, J. Dedrick., S. Yamashiro // The Information Society. – 2000. – No. 16. – P. 5–21.

Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник / Л.Ф. Єжова. - К.: КНЕУ, 2002. - 560 с.

Barr J. G. Intel Company Profile / J. G. Barr // Faulkner Information Services. – 11 Feb. 2011. – Docid: 00014725. - P. 17.

Barr J. G. Contract Management Best Practices / J. G. Barr // Faulkner Information Services. – 11 Jan. 2011. - Docid: 00018946. - P. 9.

Gaver A. Platform leadership: how Intel, Microsoft and Cisco drive industry innovation / A. Gaver, M. A. Cusumano. - Boston, Massachusetts: Harvard business school press. – 305 p.

Published

2012-05-25