РОЗВИТОК ТУРИЗМУ НА ЗАСАДАХ ВПРОВАДЖЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ

Authors

  • Оксана Михайлівна Мельник Кузнецовська філія ПВНЗ «Європейський університет», м. Кузнецовськ, Рівненська область, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2012.6435

Keywords:

асортимент, стратегія, товарна політика, туристична сфера, конкурентна перевага, прибуток, розвиток.

Abstract

У статті досліджено  розвиток туристичної сфери на засадах змін і формування стратегії  асортименту.  Можливість підприємства отримати додаткові конкурентні переваги , лідерство на ринку , підвищити конкурентну спроможність та прибутковість.

В статье исследовано развитие туристической сферы на основе изменений и формирования стратегии ассортимента. Возможность предприятия получить дополнительные конкурентные преимущества, лидерство на рынке, повысить конкурентную способность и прибыльность.

This article explores the development of tourism based on changes in strategy and product range. Ability of the enterprise more competitive advantages, market leadership, increase the competitive ability and profitability.

Author Biography

Оксана Михайлівна Мельник, Кузнецовська філія ПВНЗ «Європейський університет», м. Кузнецовськ, Рівненська область

старший викладач кафедри економіки

References

„Про Основні напрями розвитку туризму в Україні до 2012 року" Указ Президента України (вiд 10.08.1999 № 973/99) // www.zakon.rada.gov.ua

„Про затвердження Державної програми розвитку туризму на 2002-2012 роки" Постанова КМУ (від 29.04.2002 № 583) // www.zakon.rada.gov.ua

Статистичний щорічник 2011р. // Державний комітет статистики України . К-2011Р.-600

Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу: Л.П Дядечко- К. : Центр учбової літератури, 2007. - 224 с.

Мунін Г.Б. Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. виш. навч. закладів: У 2 ч. / Європейський ун-т./ Г.Б. Мунін, З.І.Тимошенко, Є.В. Самарцев, А.О. Змійов — К.: Видавництво Європейського університету, 2006. - 1 ч. — 324 с.

Ліманський А.. Міжнародний туризм в епоху глобалізації // А. Ліманський , Я. Ружковський – К. : Журнал європейської економіки., 2005. – №3. – С.295-306

Оленко А.Я Комп’ютерна статистика – К 2008 -60с.

Пащук О.В Маркетинг послуг: стратегічний підхід. Навчальний посібник // : О.ВПащук – К.: Професіонал, 2005р.-560с

Передній О.С. Міжнародні економічні відносини. Навчальний посібник // О.С Передній – К.: Центр навчальної літератури, 2006 – 274 с.

„Україна займає 44 позицію в рейтингу з 60 країн за рівнем глобалізації, - Ernst & Young”. РБК-Украина, 24.01.2012

Published

2012-05-25