МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ІНТЕГРАЛЬНОЇ ОЦІНКИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА

Authors

  • Віра Олексіївна Коюда Харківський національний економічний університет, м. Харків, Ukraine
  • Татяна Іванівна Мазко Харківський національний економічний університет, м. Харків, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2012.6553

Keywords:

система маркетингу підприємства (СМП), макро- та мікросередовище маркетингу, метод оцінки СМП, інтегральна оцінка, рейтинг

Abstract

Запропоновано методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства методом побудови інтегрального показника, який полягає у тому, що часткові показники оцінки СМП зводяться до таксономічного, а потім до єдиного узагальненого, який пропонується коригувати на коефіцієнт інформованості та враховувати вплив факторів макро- та мікросередовища маркетингу конкретного підприємства.

Предложен методический подход к интегральной оценке СМП методом построения интегрального показателя, который состоит в том, что частные показатели оценки СМП сводятся к таксономическому, а потом к единому обобщенному, который предлагается корректировать на коэффициент информированности и учитывать влияние факторов макро- та микросреды маркетинга конкретного предприятия.

The methodical approach to the integrated assessment of SMP by construing an integral index, which consists in the fact that the private rates of SMP assessment reduced to taxonomic, and then to a single generalization, which is proposed to adjust the rate of awareness and consider the impact factors of the macro-micro-marketing is the particular company.

Author Biographies

Віра Олексіївна Коюда, Харківський національний економічний університет, м. Харків

к.е.н., професор кафедри менеджменту

Татяна Іванівна Мазко, Харківський національний економічний університет, м. Харків

викладач кафедри менеджменту

References

Балабанова Л.В. Маркетинг відносин в системі управління підприємством : Монографія / Л.В. Балабанова, С.В. Чернишева / М-во освіти і науки України. Донец. нац. університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2009. – 280 с.

Калашник О.В. Використання графічних моделей для оцінювання конкурентоспроможності товару / О.В. Калашник, Н.В. Омельченко, В.М. Товт // Товарознавство та інновації. – 2011. – Вип. 3. – С. 234-241.

Коюда В.О. Інноваційна діяльність підприємства та оцінка її ефективності: Монографія / В.О. Коюда. Л.А. Лисенко. – Х.: ФОП Павленко О.Г., ВД “ІНЖЕК”. – 2010. – 224 с.

Мыльник В. В. Исследование систем управления : учебное пособие для вузов / В. В. Мыльник, Б. П. Титаренко, В. А. Волочиенко. – [2-е изд., перераб. и доп]. – М. : Академический Проект; Екатеринбург : Деловая книга, 2003. – 352 с.

Отенко И.П. Методичесие основы управления потенциалом предприятия: науч. изд. / И.П. Отенко. – Харьков: Изд. ХНЕУ, 2004. – 216 с.

Офіційний сайт Державної установи «Агенство з розвитку інфраструктури фондового ринку України». – Режим доступу http://www.smida.gov.ua.

Плюта В. Сравнительный многомерный анализ в эконометрическом моделировании / В. Плюта ; пер. с польск В. В. Иванова. – М. : Финансы и статистика, 1989. – 176 с.

Рущишин Н.М. Інтегральна оцінка ефективності функціонування торговельних підприємств та методи розрахунку інтегральних показників / Н.М. Рущишин // Науковий вісник НЛТУ України. – 2007. – Вип. 17.5. – С. 176-180.

Філиппова С.В. Особливості діагностики рівня економічної безпеки виноробних підприємств / С.В .Філиппова, С.А. Нізяєва // Економіка харчової промисловості. – 2012. – №1(13). – С. 16-21.

Шейко І.А. Оцінка ефективності інноваційної діяльності на прикладі підприємств машинобудування / І.А. Шейко // Управління розвитком –2010. – № 20(96).– С. 49-51.

Published

2012-10-04