ВИБІР ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗАЙМАЄТЬСЯ ПЕРЕРОБКОЮ РИБИ ТА МОРЕПРОДУКТІВ

Автор(и)

  • Валентин Леонідович Корінєв Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, Ukraine
  • Ірина Іванівна Корман Уманський національний університет садівництва, м. Умань, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2013.24128

Ключові слова:

цінові стратегії, «ціна-якість», «сприйняття ціни споживачем – економічна цінність».

Анотація

Корінєв В. Л., Корман І. І. Вибір ефективної цінової стратегії підприємства, що займається переробкою риби та морепродуктів.

В статті розглянуто цінові стратегії на основі співвідношення «сприйняття ціни споживачем – економічна цінність» та «ціна - якість», їх об’єднання в матрицю цінових стратегій. Проаналізовано використання цінових стратегій вітчизняними виробниками рибної продукції і морепродуктів і визначено їх місце на матриці цінових стратегій. На прикладі продукції торгової марки «Риба’К» запропоновано цінові заходи в межах обраних цінових стратегій, які дозволять збільшити прибуток підприємства і зберегти прихильність споживачів. Зроблено висновок, що на сьогодні існує реальна потреба вдосконалення стратегічного ціноутворення з урахуванням особливостей виробництва та реалізації рибної продукції та морепродуктів. Значною мірою це стосується процесу формування цінової стратегії . Основними напрямами вдосконалення цього процесу на підприємстві МПП «Агропромресурси» є використання гнучкої цінової стратегії, що базується на взаємозв’язку ціни та якості, сприйнятті ціни споживачем та економічної цінності. На сучасному етапі підвищення цін в межах обраних цінових стратегій дозволить підприємству збільшити прибуток не втративши прихильності споживачів.

Korinyev V.L., Korman I.I. Choosing of the fish-factory effective price strategy.

Price strategies on the base of ratio «consumer’s price perception – an economic value» and «price-quality», their integration into the price strategies matrix are considered in the article. Price strategies using by native fish products producers is analyzed, price strategies place on the price strategies matrix is determined.  Price measures within the limits of selected price strategies are suggested, these strategies help to increase enterprise profit and to save consumer”s favour (on the example of the trademark «Риба'К»). Concluded that today there is a real need to improve the strategic pricing , taking into account peculiarities of the production and sale of fish and seafood products . To a large extent it concerns the process of forming a pricing strategy . The main directions of improving the process the company " Agropromresursy " is to use a flexible pricing strategy based on the relationship for money, consumer perceptions of price and economic value. At the present stage price increase within the selected price strategies will enable the company to increase profits without losing commitment to consumers.

Коринев В. Л., Корман И. И. Выбор эффективной ценовой стратегии предприятия, которое занимается переработкой рыбы и морепродуктов.

В статьи рассмотренные ценовые стратегии на основе соотношения "восприятие цены потребителем - экономическая ценность" и "цена - качество", их объединение в матрицу ценовых стратегий. Проанализировано использование ценовых стратегий отечественными производителями рыбной продукции и морепродуктов и определено их место на матрице ценовых стратегий. На примере продукции торговой марки "Рыба'К" предложены ценовые меры в пределах избранных ценовых стратегий, которые позволят увеличить прибыль предприятия и сохранить благосклонность потребителей.  Сделан вывод, что на сегодня существует реальная необходимость совершенствования стратегического ценообразования с учетом особенностей производства и реализации рыбной продукции и морепродуктов. В значительной мере это касается процесса формирования ценовой стратегии. Основными направлениями совершенствования этого процесса на предприятии «Агропромресурсы» является использование гибкой ценовой стратегии, основанной на взаимосвязи цены и качества, восприятии цены потребителем и экономической ценности. На современном этапе повышение цен в пределах выбранных ценовых стратегий позволит предприятию увеличить прибыль не потеряв приверженности потребителей

Біографії авторів

Валентин Леонідович Корінєв, Класичний приватний університет, м. Запоріжжя

д.е.н., професор

Ірина Іванівна Корман, Уманський національний університет садівництва, м. Умань

викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-28