Перспективи використання сучасних інструментів інтернет-маркетингу в сфері просування послуг.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.15.2017.134819Ключові слова:
інтернет, web-сайт, маркетинговий аналіз, кінотеатр, пошукова оптимізація, алгоритм просування, контент-маркетинг.Анотація
У статті виконано аналіз web-сайтів сфери послуг на прикладі кінотеатрів міста Маріуполь. Виділено найбільш важливі інструменти сучасного інтернет-маркетингу такі, як пошукова оптимізація, контекстна реклама, медійна реклама, галузеві і прайс-агрегатори, таргетування реклама в соціальних мережах, партнерські програми, відеореклама і мобільна реклама, E-mail-маркетинг, контент-маркетинг, SMM. Визначено, що їх вибір залежить від типу бізнесу, його розміру і конкретних ситуативних завдань. Виконано аналіз дизайну, інформативності і зручності користування web-сайтами. Проведено аналіз джерел трафіку для визначення того, які ресурси є донорами переходу на досліджувані web-сайти. Проведено оцінку ефективності використання кінотеатрами інструментів інтернет-маркетингу, зокрема найбільш поширеного серед них - пошукової оптимізації. Оцінка даного інструменту проводилась за тематичним індексом цитування та рейтингу MozRank. За допомогою цих показників було визначено наскільки web-сайти відповідають запитам користувачів. Проаналізовано наявности кожного з інструментів інтернет-маркетингу. Визначено недоліки формування комплексу інтернет-інструментів просування послуг. Виділено, що всіма сайтами ігнорується використання контент-маркетингу, а він є найбільш всеохоплюючою технологією по етапах і цілям просування. Розроблено практичні рекомендації використання інтернет-маркетингу в сфері послуг. Запропоновано вдосконалений алгоритм просування web-сайтів. Розроблено комплекс заходів контент маркетингу найбільш перспективний і відповідний для кінотеатрів і в цілому сфери послуг.
Посилання
Капустина Л. М. Интернет-маркетинг. Теория и практика продвижения бренда в Сети: Монография / Л. М. Капустина, И. Д. Мосунов. – Екатеринбург: Урал. гос. экон. ун-та, 2015. – 102 с.
2. Литовченко І. Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: Монографія / І. Л. Литовченко. – К: Наукова думка, 2008. – 196 с.
3. Забарна Е. М. Система та критерії маркетингового аналізу вищих навчальних закладів / Е. М. Забарна, Е. Ю. Соловьева. // Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». – 2013, №1 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1748
4. Кожушко О. А. Интернет-маркетинг и digital-стратегии. Принципы эффективного использования: учеб. пособие / О. А. Кожушко, И. В Чуркин, А. Ю. Агеев и др. – Новосибирск: РИЦ НГУ, 2015. – 327 с.
5. Оксентюк Р.А. Алгоритм Інтернет-просування продукту [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 1 (6). – С. 135143. – Режим доступу до журн.: http://sеpd.tntu.еdu.uа/іmаgеs/stоrіеs/ pdf/2012/12оrаіpp.pdf