Стимулювання розвитку маркетингової діяльності підприємств України.

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Калінін Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.15.2017.134864

Ключові слова:

маркетинг, збутова діяльність, промислові підприємства, зовнішні ринки.

Анотація

У статті розглядається необхідність розвитку маркетингової діяльності як важливого елемента конкурентоспроможності. Було проведено аналіз збутової діяльності, яка є однією з численних функцій маркетингової, складовим елементом комплексу маркетингу. Метою статті є вивчення існуючого стану підприємства і вироблення основних методів підвищення збуту на внутрішньому і міжнародному ринках шляхом вдосконалення збутової маркетингової діяльності. Відповідно до обраної мети були поставлені наступні завдання: вивчити сучасну наукову літературу, а також різні публікації з питань організації та оцінки ефективності стимулювання збуту продукції в міжнародному маркетингу; вивчити існуючі положення підприємства і зробити аналіз організації міжнародної маркетингової діяльності на підприємстві, а також оцінити її ефективність; виробити основні напрямки розвитку та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства; запропонувати конкретні заходи щодо підвищення ефективності маркетингової збутової діяльності підприємства. Запропоновано стратегію проникнення на нові ринки. Інтерес для промислових підприємств України викликають, перш за все, міжнародні ринки. Формування стратегії проникнення на новий ринок є дуже відповідальним завданням для компанії, так як вона може бути основоположною для успіху і може спричинити за собою істотні фінансові втрати і втрату конкурентних позицій. Виявлено, що для організації зовнішньоекономічної діяльності за кордоном потрібні значні фінансові ресурси. Тому необхідно переглянути місії і стратегії розвитку підприємства, серйозні зміни в організаційній структурі підприємства, зокрема введення відділу маркетингу.

Біографія автора

Олександр Володимирович Калінін, Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна

к. е. н., доцент кафедри маркетингу та бізнес – адміністрування

Посилання

1. Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту: навчальний посібник / В.В. Божкова, М.Ю. Мельник. – К. : ЦУЛ, 2008. – 128 с.

2. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: навчальний посібник / Н.В. Бутенко. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2004. – 140 с.

3. Василенко В.А. Стратегічне управління: навч. посібник / В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко. – К. : Знання, 2003. – 110 с.

4. Григорчук Т.В. Маркетинг, Ч 2: навчальний посібник / Т.В. Григорчук [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sites.google.com/site/marketingdistance/pro-posibnik

5. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.

6. Корецький М.Х. Стратегічне управління / М.Х. Корецький, А.Д. Дєгтяр, О.І. Дацій – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 240 с.

7. Лепейко Т.І. Аналіз сучасних методик прогнозування ймовірності банкрутства підприємств / Т.І. Лепейко, Т.О. Доценко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: збірник наукових праць. – 2011. – №1(10) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Fkd/2011_1/part2/38.PDF

8. Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури ; пер с англ. – М. : Дело, 1992. – 702 с.

9. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник / В.Д. Нємцов, Л.Є Довгань. – Київ, 2002. – 560 с.

10. Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак, Т.О. Примак. – К. : КНЕУ, 2005. – 480 с.

11. Реаrson G. Strategic Thinking / G. Реаrson. – U.K. : Рrint ісе Наll, 1990. – 263 р.

12. Shultz D.E. Above or Below the Line? Growth of Sales Promotion in the United States / D.E. Shultz // International Journal of Advertising. – 1987. – №6. – P. 17- 27.

13. Walker О.С. Marketing Strategy / О.С. Walker, Н.W Воуd, J.C. Larreche. – USA, IRWIN, 1996. – 385 p .

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

Статті