ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2012.6494Ключові слова:
інформаційні технології, маркетингова інформаційна система, концепція маркетингового управлінняАнотація
Ярмолка В. М. Інформаційна підтримка управління маркетингом в туристичній індустрії. Розглянуто теоретичні засади маркетингового управління туристичними підприємствами на основі маркетингової інформації та формування маркетингової інформаційної системи з метою підвищення ефективності маркетингового управління.
Ярмолка В. М. Информационная поддержка управления маркетингом в туристической индустрии. Рассмотрены теоретические основы маркетингового управления туристическими предприятиями на основе маркетинговой информации и формирования маркетинговой информационной системы с целью повышения эффективности маркетингового управления.
Yarmolka V. Information for marketing management in the tourism industry. The theoretical foundations of marketing tourism enterprises based marketing information and a marketing information system to improve efficiency of marketing management.
Посилання
Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А. В. Войчак. - К.: КНЕУ, 1998. - 268с.
Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика./Е.П. Голубков – М.: Изд-во «Финпрес», 2005. – 416 с.
Єрмошенко М. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. /М.М. Єрмошенко – К : НАУ, 2001. – 204 с.
Котлер Ф. Управление маркетингом / Сокр. пер. с англ./ Ф. Котлер - М.: Экономика, 1980. - 224 с.
Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг: Навчальний посібник. Рекомендовано МОНУ/ Н.Є.Кудла. – К : Знання, 2011.- 351 с.
Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр./ Ж. Ламбен - СПб: Наука, 1996. - 589 с.
Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За ред. Л. В. Балабанової. 3-тє вид, перероб. і доп. – К : Знання, 2004. - 354 с.
Мордвінцева Т. В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств / Т.В. Мордвінцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43.
Новіков В.С. Інновації в туризмі: навч. Посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Новіков. - М.: Видавничий центр «Академія», 2007. - 208 с.
Плотникова Н.И. Комплексная автоматизация туристского бизнеса. Ч. 1: Информационные технологии в турфирме: Учебно-методич. пособие / Н.И. Плотникова. – М.: Советский спорт, 2000. — 320 с.