СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Олександр Пилипович Лисий Транспортна академія України, Азовський морський інститут Одеської національної морської академії, Україна
  • Ганна Геннадіївна Калініна Одеська національна морська академія, м. Одеса, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2012.6529

Ключові слова:

Конкуренція, конкурентоспроможність, управління, аналіз, наукові школи, підприємство, конкурентний розвиток.

Анотація

Управління конкурентоспроможним розвитком підприємства спрямовано на формування, розвиток та реалізацію конкурентних переваг та забезпечення життєздатності підприємства як суб’єкта економічної конкуренції.

Управление конкурентоспособным развитием предприятия направленно на формирование, развитие и реализацию конкурентных преимуществ и обеспечения жизнеспособности предприятия как субъекта экономической конкуренции.

Management of the competitive development of the enterprise is directed to the formation, development and implementation of the competitive advantages and to the providing of the viability of the enterprise as a subject of economic competition.

Біографії авторів

Олександр Пилипович Лисий, Транспортна академія України, Азовський морський інститут Одеської національної морської академії

кандидат економічних наук, професор, член-кореспондент, завідуючий кафедри економіки та управління морським транспортом, директор

Ганна Геннадіївна Калініна, Одеська національна морська академія, м. Одеса

старший викладач, аспірантка кафедри економіки та управління морським транспортом

Посилання

Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы / Азоев Г.Л. ,Челенков А.П.// ОАО "Типография "НОВОСТИ"", 2000. - 256 с.

Азоєв Г.Л. Конкуренція: аналіз, стратегія і практика / Азоєв Г.Л.// Економіст.- 2009. - №5. – 33 с.

Борисенко З.М. Основи конкурентної політики /Борисенко З.М.// Підручник. - К.: Таксон, 2004. - 704 с.

Головкова Л. С. Управління конкурентоспроможністю потенційних можливостей підприємства в умовах кризи / Л. С. Головкова // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємство. – 2009. – № 4. – С. 48.

Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика/ Кардаш В. Я.// — К.: КНЕУ, 1997.

Карминский А.М. Методологические и практические основы построения контроллинга в организации/ Карминский А.М., Олень Н.И.//Финансы и статистика.- 2009. - №12. – 12 с.

Кныш М. И. Конкурентные стратегии/ Кныш М. И.//Учеб. пособие. — СПб.: Б. и., 2000. - 284 с.

Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник / С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабась, О.С. Дуброва, А.В. Вакуленко// – Київ.: КНЕУ, 2006. – 527 с.

Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент/ Фатхутдинов Р.А. // Учебное пособие - М.: ЗАО «Бизнес-школа» Интел- Синтез, 2004. 304с.

Юданов А.Ю. Конкуренция: теория й практика / Юданов А.Ю. // Учебно-практическое пособие. — 2-е изд. испр. й доп. М.: «Гном-пресс», 2008.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-10-04