ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2012.6559Ключові слова:
високотехнологічне підприємство, конкуренція, стратегія, управління, модельАнотація
У статті розглянуто актуальні проблеми формування інноваційної стратегії сучасного високотехнологічного підприємства та запропоновано узагальнену модель управління високотехнологічним підприємством, що, допоможе покращити його конкурентну стратегію.
В статье рассмотрены актуальные проблемы формирования инновационной стратегии современного высокотехнологичного предприятия и предложена обобщенная модель управления высокотехнологичным предприятием, что, поможет улучшить его конкурентную стратегию.
The article describes the current problems of the formation of the innovation strategy of modern high-tech enterprise and proposes a generalized model for managing high-tech enterprise, which will help to improve its competitive strategy.
Посилання
Антонюк Л.А. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації / Л. А. Антонюк, А. М. Поручник, В.С. Савчук. – К.: КНЕУ, 2003. – 394 с.
Арчибальд Р. Управление высокотехнологичными программами и проектами: Пер.с англ. / Р. Арчибальд. – М.: ДМК Пресс, 2002.– 464 с.
Водачек Л. Стратегия управления инновациями на предприятии / Л. Водачек, О. Водачкова. – М.: Экономика, 2008. –166 с.
Лепа Н.Н. Методы и модели стратегического управления предприятием / Н.Н. Лепа / НАН Украины. Ин–т экономики пром.–сти – Донецк: ООО «Юго–Восток» Лтд, 2002. – 186 с.
Македон В.В. Проблеми функціонування і управління вітчизняними наукомісткими підприємствами /В.В. Македон, Д.С. Рубець // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Проблеми економіки та управління. № 684.– 2010. – С.109-114.
Саурова И.А. Конкурентоспособность предприятия и кооперация в высокотехнологичных отраслях / И.А. Саурова / В кн. Экономика и управление. Ульяновск, Средневолжский научный центр, 2003. – С. 92–96.
Шурыгин М.Н. Выбор инновационных стратегий для высокотехнологичных промышленных предприятий/ М.Н. Шурыгин // Российское предпринимательство. – 2009.– № 10.– С. 32–36.
Adams R. Innovation management measurements: A review. / R. Adams, J. Bessant, R. Phelps // International Journal of Management Reviews. 2006. – Volume 8. – Issue 1 pp. 21–47.
Markides C. Strategic innovation / C. Markides // Sloan Management Review. – 2007. – Spring. – P. 9-23.