Socio-psychological image of the modern intern (educational and social research)
DOI:
https://doi.org/10.26641/2307-5279.25.1.2021.231404Abstract
The analysis of more than 3000 anonymous questionnaires of interns trained in the “Emergencies” cycle this year and 10 years ago. The questions of their psychological characteristics and social behavior in ten-year dynamics are considered. The main characteristic features of representatives of generation Y in medicine are determined. Representatives of this generation need an individual-personal approach, the ability to turn the shortcomings of “clip thinking”, the peculiarities of behavior and attitude to the educational process, the modern passion for gadgets and manner of communication into positive qualities.
References
Манхейм К. Избранное: Диагноз нашего времени: пер. с нем. и англ. М.:РАО Говорящая книга, 2010. 744 с.
Твенге Дж. Поколение I. Почему поколение Интернета утратило бунтарский дух, стало более толерантным, менее счастливым – и абсолютно не готовым ко взрослой жизни (и что это значит для всех остальных): пер. с англ. М.: Рипол-Классик, 2019. 406 с.
Клигуненко Е.Н., Ехалов В.В., Станин Д.М., Лященко О.В. и др. Перспективы оптимизации подготовки врачей-интернов по модулю «Не-отложные состояния». Медицина неотложных состояний. 2012. № 5(44). С. 71–74.
Стусь В.П., Єхалов В.В., Баранник С.І., Моісеєнко М.М., Романюта І.А. Проблеми мовного спілкування у вищій медичній освіті. Урологія, 2020. Т. 24. №1. С. 63–67. DOI: 10.26641/2307-5279.24.1.2020.199502
Литвинова Н.П. Поколение «Y»: а где же у него кнопка? Вестник Алтайской академии экономики и права. 2018. № 4. С. 77–82
Yekhalov V.V., Kravets O.V., Krishtafor D.A. Psychological Features of the Modern Intern. The world of science and innovation. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. London: Cognum Publishing House, 2021. P. 304–311.
Хомякова Е.И. «Поколение Y» в контексте социального взаимодействия в современном обществе. Известия Томского политехнического университета. 2011. Т. 319, № 6. С. 153–156.
Белоусова М.В., Карпов А.М. Клиентоориентированные техники эффективного взаимодействия в психологической деятельности (психологический практикум). Казань, 2019. С. 12–18.
Ильинская С.Г. Человек манипулируемый (политическая нестабильность как ожидаемое следствие современных образовательных технологий). Философская мысль, 2019. № 11. С. 1–10. DOI: 10.25136/2409-8728.2019.11.31441.
Barannik S.I., Yechalov V.V., Barannik К. S., Lyachenko P.V. Evolutionary Aspects of “Click Hole” in Medicine Students and and their Integration in Higher Education. Collection of conference II International Scientific-Practical Conference «Modern View of Science and Practice»: 08.06.2019 London, Great Britain. London, 2019. P. 38–45.
Melnyk Y.B., Yekhalov V.V., Sedinkin V.A. The Role and Influence of “Clip Thinking” on the Educational Process in Medical Education. Interdisciplinary. Journal of Virtual Learning in Medical Sciences. 2020. Vol. 11, No. 1. Р. 61–64. DOI: 10.30476/IJVLMS.2020.85375.1019.
Єхалов В.В., Гайдук О.І., Кузьміна А.П., Гайдук Т.А. Клінічне та «кліпове» мислення на різних етапах навчання за фахом «Загальна практика-сімейна медицина». Медичні перспективи, 2018. Т. ХХIII, № 1; ч. 2. С. 76–79. DOI: 10.26641/2307-0404.2018.1(part2).126954.
Yekhalov V.V., Sedinkin V.A. Present Day Deviations of Thinking of the Internship Doctors. International Journal of Science Annals. 2020. Vol. 3, No. 1. P. 57–59. DOI:10.26697/ijsa14.
Єхалов В.В., Клигуненко О.М., Муризіна О.Ю. Медична деонтологія очима лікаря за фахом «Загальна практика – сімейна медицина». Сімейна медицина. 2015. № 6. С. 33–35.
Тулган Б. Не всем достанется приз. Как управлять поколением «игрек». М.: ООО Манн, Иванов, Фербер, 2017. 256 с.
Єхалов В.В., Станін Д.М., Седінкін В.А., Хоботова Н.В. Оптимізація роботи молодого викладача в процесі підготовки лікарів-інтернів за різними фахами. Південноукраїнський медичний науковий журнал. 2016. № 13(13). С. 76–78.
Barannyk S., Ekhalov V., Trofimov M. Developpement Evolutionnaire de la « Clip thinking » Chezles Etudiants Mиdicaux et Leur Integration Dans L‘enseignement Mиdical Superieur. Theory, Science and Practice. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference: Tokyo, Japan, 2020 (October 05–08). Р. 234–238. DOI: 10.46299/ISG.2020.II.III.
Trahan L.H., Stuebing K.K., Fletcher J.M., Hiscock M. The Flynn effect: A metaanalysis. Psychological Bulletin. 2014. Vol. 140, No. 5. Р. 1332–1360. DOI: 10.1037/a0037173.
The Deloitte Global Millennial Survey 2020. URL: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/About-Deloitte/deloitte-2020-millennial-survey.pdf.
Станин Д.М., Сединкин В.А. Проблема «эффекта Google» в процессе подготовки молодого специалиста. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: збірник наук. статей, матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 7– 8 червня 2017 р., Харків. Х.: ХНЕУ; ХОГОКЗ, 2017. С. 155–158.
Клигуненко Е.Н., Ехалов В.В., Кравец О.В., Кущ Е.А., Сединкин В.А. Клиническое и клиповое мышление в процессе обучения врачей-интернов. Медицина неотложных состояний, 2018. № 6(93). С. 12–23. DOI: 10.22141/2224-0586.6.93.2018.147637.
Осетрова О.О., Борисова Ю.В., Пірог Л.А. Викладач очима студентів: реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. В. 63. С. 148–153.
Хоботова Н.В., Єхалов В.В. Педагогічні принципи навчання лікарів-інтернів різних спе-ціальностей. International Academy Journal Web of Scholar. 2018. Vol 11. No. 29. С. 34–37. DOI: 10.31435/rsglobal_wos/ 30112018/6246.
Петроний А. Сатирикон: пер. с латыни. М.: Художественная литература, 1969. С. 238.
Єхалов В.В., Самойленко А.В., Романю- та І.А. Гумор як сучасний підхід до навчання лікарів-інтернів. Південноукраїнський медичний науковий журнал. 2020. № 25. С. 32–34.
Ехалов В.В., Самойленко А.В., Романю- та И.А., Баранник С.И., Мизякина Е.В. Проблема культуры речи в современном высшем медицинском образовании. Український журнал медицини, біології та спорту, 2020. Т. 5. № 3(25). С. 392–397. DOI: 10.26693/jmbs05.03.392.
Рикель А.М., Когель Д.Д. Представления о взаимосвязи успешности карьеры и романтических отношений. Национальный психологический журнал. 2015. Т. 1, № 17. С. 111–118.
White D., Wurm M.A. The Economic Consequences of Millennial Health. The Health of America. Blue Cross Blue Shield. Mooov’s Analytics, 2019. 32 p. URL: https://www.bcbs.com/sites/default/files/file-attachments/health-of-america-report/HOA-Moodys-Millennial-10-30.pdf.
Юрьева Л.Н., Шустерман Т.И., Кока- шинский В.А. Исследование распространенности тревожно-депрессивных симптомов среди студентов-медиков III-IV курсов и влияния их на уровень качества жизни. Развитие экспортного потенциала высшего образования: содержание, опыт, перспективы: материалы XI Междунар. учеб.- метод. конф. Чебоксары, 2019. С. 340–344.
Водопьянова Е.В. Миллениалы: россий-ская и европейская версии. Научно-аналитический вестник ИЕ РАН. 2020. № 1. С. 129–133. DOI: 10.15211/vestnikieran12020129133.
Радаев В.В. Раскол поколения миллениалов: историческое и эмпирическое обоснование. (первая часть). Социологический журнал. 2020. Т. 26, № 3. С. 30–63. DOI: 10.19181/socjour.2020. 26.3.7395.
Котлова Л.О. Психологічні особливості конфліктних форм поведінки студентів та їх особистісного статусу. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Ко-цюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010. № 32. С. 444–450.
Мазяр О.В., Бученко Л.І. Особливості кон-фліктної поведінки підлітків в залежності від рівня навчальної успішності. Житомир, 2009. С. 33–35.
Гришина Н.В. Психология конфликта. СПб.: Питер, 2008. 544 С.
Корніяка О.М. Вивчення розвитку комунікативної компетентності студентів. Психолінгвістика: Зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди». Переяслав-Хмельницький: ПП «СКД», 2009. № 3. С. 60–69.
Строчка О.Б., Еінер К.М. Особливості розвитку емпатії у студентів-медиків. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фа-хівця: збірник наукових статей: матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції. Харків: «ХОГОКЗ», 2018. С. 105–111.
Изимбергенов Н.И. Новые этико-деонтологические проблемы современной медицины. Медицинский журнал Западного Казахстана. 2016. Т. 50. № 2. С. 3–10.
Султанов К.В., Воскресенский А.А. Особенности и проблемы поколения Y в образовательном пространстве современной России. Общество. Среда. Развитие. 2015. № 3. С. 150–153.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Стаття повинна мати візу керівника та офіційне направлення від установи, з якої виходить стаття (з круглою печаткою), і вказівкою, чи є стаття дисертаційною, а також у довільній формі на окремому аркуші - відомості про авторів (прізвище, ім’я, по батькові, посада, вчений ступінь, місце роботи, адреса, контактні телефони, E-mail).
Стаття повина бути підписана всіма авторами, які укладають з редакцією договір пропередачу авторських прав (заповнюється на кожного автора окремо з оригінальним підписом). За таких умов редакція має право на її публікацію та розміщення на сайті видавництва.