Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом «Урологія»
DOI:
https://doi.org/10.26641/2307-5279.21.1.2017.150182Ключові слова:
міжпредметний зв'язкок, наскрізні завдання, формування клінічного мисленняАнотація
Сучасна реальність вказала вектор майбутнього розвитку. Так, для становлення клінічного мислення, розкриття ініціативності, орієнтованості під час широкого інформаційного доступу, виникає питання «міжпредметних зв'язків», і як результат - можливість відібрати найефективніші методи із запропонованих в сучасних умовах. Міждисциплінарні завдання інтегрують дисципліну «Урологія» в навчально-методичний комплекс. Впровадження завдань даного типу є методом підвищення освоєння базових медичних наук і в подальшому суміжних дисциплін, сприяє становленню клінічного мислення немає на клінічних кафедрах, а з початку навчання. На циклах підвищення кваліфікації такі завдання вимагають повторення більшою мірою забутого матеріалу за довгі роки з базових дисциплін та удосконалення останнього для інтеграції в фазові міждисциплінарні завдання. У процесі вирішення диференціюється професійний вибір, а також постійне вдосконалення в цьому напрямі. Самі ж завдання представляють «наскрізні» завдання (тобто містять дані, вирішення яких вимагає задіяння знань не в окремо взятій дисципліні, а в комплексному підході, що більш відповідає практичної точки докладання, ніж теоретичної), більш того, застосовується ступінчастий підхід, для визначення готовності випробуваного. Можливість самостійного вирішення складних клінічних завдань і оперування новітніми технологіями можливі тільки при підсумовуванні зусиль суміжних викладачів. Впровадження міждисциплінарних завдань підвищує освоєння базисних наук і надалі клінічних дисциплін, і вміння відповідати соціальним запитам сьогоднішнього часу. Рішення даних завдань вимагає поновлення в пам'яті придбаного матеріалу, а отже, і закріплення в подальшому використанні.Посилання
Учебно-методическое пособие по дисциплине «Урология» / под ред. Ситдыкова Е.Н. – Казань: КГМУ, 2012. – 108 с.
Туйчиев А.А. Педагогическая эффективность интегрированного обучения естественно- математическим дисциплинам в медицинском образовании: Автореф. канд. дис. – Курган-Тюбе, 2012. – 20 с.
Литвинова Т.Н., Быков И.М., Волкова Н.К. Межпредметная интеграция химических дисциплин в медицинском ВУЗе // Электронный научный журнал «Современные проблемы науки и образования». – 2009. – № 2. – С. 51.
Апріорна мотивація у викладанні хімічних наук у вищих навчальних медичних закладах / Богатирьова О.В., Єхалов В.В., Бразалук О.З., Лященко О.В. // Ukranian Biochemical Journal. – 2014. – Т. 86, № 5. – С. 278–279.
Принцип априорной мотивации в междисциплинарной интеграции в обучении специальности «Дерматовенерология» // Ехалов В.В., Дюдюн А.Д., Горбунцов В.В., Клигуненко Е.Н., Святенко Т.В. // Південноукраїнський медичний науковий журнал. – 2016. – № 14. – С. 58–61.
Єхалов В.В., Кравець О.В. Принцип міждисциплінарної інтеграції та апріорної мотивації в медицині невідкладних станів // Медицина неотложных состояний. – 2015. – № 6(69). – С. 117–120.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стаття повинна мати візу керівника та офіційне направлення від установи, з якої виходить стаття (з круглою печаткою), і вказівкою, чи є стаття дисертаційною, а також у довільній формі на окремому аркуші - відомості про авторів (прізвище, ім’я, по батькові, посада, вчений ступінь, місце роботи, адреса, контактні телефони, E-mail).
Стаття повина бути підписана всіма авторами, які укладають з редакцією договір пропередачу авторських прав (заповнюється на кожного автора окремо з оригінальним підписом). За таких умов редакція має право на її публікацію та розміщення на сайті видавництва.