Динамічні зміни «кліпового мислення» у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту

Автор(и)

  • S.I. Barannik ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Україна
  • V.P. Stus ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Україна
  • M.V. Trofimov ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Україна
  • V.V. Yechalov ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Україна
  • K.S. Barannik ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Україна
  • S.V. Yehorov ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Україна

DOI:

https://doi.org/10.26641/2307-5279.23.3.2019.178775

Ключові слова:

студенти-медики, кліпове мислення, динаміка розвитку, еволюція

Анотація

Стаття присвячена розвитку досліджень «кліпового мислення» у студентів-медиків різних курсів навчання. Проведено порівняльний аналіз за результатами опитування студентів та лікарів-інтернів. Відзначено, що «кліпове мислення» впливає на отримання інформації в процесі навчання. Відзначена позитивна динаміка еволюційних змін «кліпового мислення» у студентів середніх і старших курсів навчання. Ці обставини слід враховувати під час складання учбових планів та підготовки до практичних занять.

Посилання

Баранник С.І., Єхалов В.В., Романюта І.А., Лященко П.В. Інтеграція «кліпового мислення» в сучасну вищу медичну освіту. Південноукраїнський медичний науковий журнал. 2018. № 19. С. 8–12.

Баранник С.І., Єхалов В.В., Мізякіна К.В., Бараннік К.С. Еволюційні аспекти «Кліпового мислення» у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту. Соціально-гуманітарні дослідження та інноваційна освітня діяльність: матеріали Міжнародної наукової конференції (м. Дніпро, 24–25 травня 2019 р.). Дніпро: СПД «Охотнік», 2019. С. 435–438.

Гич Г.М. «Кліпове» мислення молоді: друг чи ворог навчання? Наукові праці. Педагогіка. 2016. Вип. 257. С. 38–42.

Єхалов В.В., Седінкін В.А., Баранник С.І. «Кліпове мислення» та сучасна вища медична освіта. Актуальні питання освіти і науки: збірник наукових статей: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 10–11 листопада 2017 р.) Харків: ХОГОКЗ, 2017. С. 172–178.

Єхалов В.В., Самойленко А.В., Романюта І.А., Баранник С.І. Клінічне та «кліпове» мислення у лікарів-інтернів. Український журнал медицини, біології та спорту. 2018. Т. 3, №1. С. 241–244.

Клигуненко Е.Н., Ехалов В.В., Кущ Е.А., Кравец О.В., Гайдук О.И., Баранник С.И., Хоботова Н.В. Клиповое мышление в анестезиологии: катастрофа или закономерность? Медицина невідкладних станів. 2019. № 3(98). С. 111–123.

Літвінова М.Б. Досвід діагностування кліпового мислення. Педагогічні науки. 2017. Випуск LXXVI. С. 140–145.

Нестерова Л.Ю., Напалков С.В. Развитие клипового мышления у студентов в системе высшего образования посредством опорных граф-схем. Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. Серия: Социальные науки. 2016. № 4(44). С. 207–215.

Семеновских Т.В. Феномен «клипового мышления» в образовательной вузовской среде. Интернет-журнал «Науковедение». 2014. Вып. 5(24). С. 1–10.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-21

Номер

Розділ

Вища освіта