Проблема становлення Маріуполя як туристичного центру: моніторинг туристистичних потреб молоді.

Автор(и)

  • Ольга Костянтинівна Любчук Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.33.2017.134394

Ключові слова:

моніторинг, туристичні послуги, місто Маріуполь, Приазовський регіон, молодіжний туризм.

Анотація

У статті розглянута проблема розвитку туристичних послуг міста Маріуполя на основі світових тенденцій. Проаналізовано сучасний стан і перспективні напрями становлення міста як туристичного центру на базі наявних історико-архітектурних і культурних ресурсів міста. Визначено,що молодіжний туризм сприяє відволіканню від буденних проблем, сприяє емоційній розрядці, зниженню перевтоми, організації відпочинку відповідно до запитів, розширенню світогляду, набуттю нових контактів. Особливістю молодіжного туризму в Україні є прояв високої активності в здійсненні внутрішнього і зовнішнього туризму в підлітковий період, що обумовлено спільними турами з батьками або без них, але за рахунок їх фінансування; зниженням активності в період закінчення школи і вступу до ВНЗ. Для цього створено діагностичний інструментарій. Розроблено опитувальник «Пам'ятки Маріуполя» і методика «Туристичні потреби і способи їх досягнення». Дана методика розроблена на основі методики Рокича «Ціннісні орієнтації». Вона дозволяє виявляти рівні сформованості «духовних», рекреаційних, соціальних потреб, хобі та потреби самовираження у молоді. Було виявлено низький рівень інформованості молоді Маріуполя про наявність туристичних об'єктів в місті. Серед туристичних потреб молоді незначними виявлені соціальні потреби і потреби в самовираженні. Найбільш затребуваними серед молоді міста Маріуполя є пізнавальні потреби, потреби у відпочинку, потреби в шопінг і подієві потреби.

Посилання

  1. 1. Афанасьєв О. Є. Промисловий туризм на Дніпропетровщіні: напрями, перспективи та досвід використання / О.Є. Афанасьєв// Минуле, сучасне,та майбутнє туризму Дніпропетровщіни: матеріали обласної відкритої туристко-краєзнавчої конференції.- Д.: ДДЮЦМС, 2006.-С.88-90
  2. 2. Голубкова И. А. Макроэкономическая ценность круїзного судоходства / И.А. Голубкова// Вісник ДІТБ.-2012.-№ 16 .-С.285-289
  3. 3. Данильчук В. Ф. Особенности формирования и развития туристических предприятий: монография / В.Ф. Данильчук. – Донецк: Ин-т экономики промышленности, 2006. - 240 с.
  4. 4. Логунова Н. А. Тенденция развития европейского рынка круизной индустрии / Н.А. Логунова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2012. - № 1. – С. 217 – 220
  5. 5. Любчук О. К. Мониторинг развития украинского рынка туристических услуг для молодежи / О. К. Любчук, Гончар В.В., Пономаренко А.А. //Fundamental and Applied Researches In Practice of Leading Scientific Schools: International Scientific Journal -2016. – №1 (13). - http://orcid.org/0000-0003-4037-9652
  6. 6. Пацюк В. С. Індустріальний туризм і перспективи його розвитку в Україні / В.С. Пацюк. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://tourlib.net/statti_ukr/pacjuk2.htm
  7. 7. Федорченко В. К. Социальный туризм: реальности и перспективы: учебное пособие / В.К. Федорченко. – К.: Видавництво «КУТЕП». – 2014. – 45 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-02

Як цитувати

Любчук, О. К. (2017). Проблема становлення Маріуполя як туристичного центру: моніторинг туристистичних потреб молоді. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (33), 235–243. https://doi.org/10.31498/2225-6725.33.2017.134394

Номер

Розділ

Статті