ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИКИ МІЖНАРОДНОГО УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ПОРТАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.37.2019.187909

Ключові слова:

людські ресурси, міжнародне управління, морські порти, процеси глобалізації, глобальна торгівля.

Анотація

У статті досліджено умови впровадження практики міжнародного управління людськими ресурсами. Проаналізовано сучасні умови господарювання, які характеризуються стисканням часу, неосяжним розширенням територіальних меж ведення бізнесу. Ключовими чинниками успіху підприємств стають знання, втілені в людських ресурсах. Доведено, що незважаючи на те, що ефективність портів зазвичай вимірюється часом, безпекою та співвідношенням ціна/якість, головним завданням для сучасних менеджерів портів є оптимальне поєднання та використання їхніх виробничих факторів для того, щоб обслуговувати глобальний ланцюг поставок. Адже попит на морські порти випливає з попиту на товари та морську торгівлю. Протягом сучасної історії судноплавства порти дозволяють корпораціям та споживачам продавати та купувати світові товари в тій мірі, швидкості та обсязі, які раніше вважалися немислимими. Технології внесли величезний внесок у спосіб ведення бізнесу. За таких умов широко визнається і стає все зрозумілішою потреба фахівців з людських ресурсів застосовувати методи міжнародного управління людськими ресурсами у своїй функціональній діяльності. Це важливо не лише для тих, хто працює у гігантських міжнародних компаніях, а й багатьом малим та середнім підприємствам, які взаємодіють з іншими підприємствами на світовому ринку. Людський чинник стає все більш важливим у сучасному управлінні портами. Сьогоднішній бізнес потребує швидкого реагування та адаптації до постійно мінливих та непередбачуваних обставин. Підкреслено, що порти та інші сегменти глобального ринку повинні: бути більш інноваційними у мисленні; розроблювати різні продуктивні засоби моніторингу та  спостереження; формувати творчі рішення; - відстежувати провідні сучасні тенденції, які впливають на діловий світ.

Посилання

  1. 1. Becker, A. & Caldwell, M. R. Stakeholder Perceptions of Seaport Resilience Strategies: A Case Study of Gulfport (Mississippi) and Providence (Rhode Island). Coastal Management, 2015. 43(1), pp.1-34.
  2. 2. Notteboom, T. & Rodrigue, J.-P. The Corporate Geography of Global Container Terminal Operators. Maritime Policy & Management, 2012. 39(3), pp.249-279.
  3. 3. Sparrow, P.R. Integrating people, process and context issues in the field of IHRM. In: Sparrow, P.R. (ed.). Handbook of international human resource management: integrating people, process and context. London: Wiley. 2009. рp.3-40.
  4. 4. Harney, B., & Dundon, T. An emergent theory of HRM: A theoretical and empirical exploration of determinants of HRM among Irish small to medium sized enterprises. Advances in Industrial and Labor Relations, 2007. 15, 109-159.
  5. 5. Arthur, M., & Hendry, C. Human resource management and the emergent strategy of small to medium sized business units. International Journal of Human Resource Management, 1990. 7(3), 233-250.
  6. 6. Kaman, V. A., et al. Bureaucratic and high commitment human resource practices small service firms. HR Human Resource Planning, 2001. 24(1), 33-44.
  7. 7. Liesink, P., Alfes, K., Boselie, P. and Brewster, C. Beyond the private sector - international HRM in the not for profit sectors. Contemporary HRM issues in Europe. London: Routledge, 2016.
  8. References (BSI):
  9. 1. Becker, A. & Caldwell, M. R. (2015). Stakeholder Perceptions of Seaport Resilience Strategies: A Case Study of Gulfport (Mississippi) and Providence (Rhode Island). Coastal Management, 43(1), pp.1-34.
  10. 2. Notteboom, T. & Rodrigue, J.-P. (2012). The Corporate Geography of Global Container Terminal Operators. Maritime Policy & Management, 39(3), pp.249-279.
  11. 3. Sparrow, P.R. (2009) Integrating people, process and context issues in the field of IHRM. In: Sparrow, P.R. (ed.). Handbook of international human resource management: integrating people, process and context. London: Wiley. pp3-40.
  12. 4. Harney, B., & Dundon, T. (2007). An emergent theory of HRM: A theoretical and empirical exploration of determinants of HRM among Irish small to medium sized enterprises. Advances in Industrial and Labor Relations, 15, 109-159.
  13. 5. Arthur, M., & Hendry, C. (1990). Human resource management and the emergent strategy of small to medium sized business units. International Journal of Human Resource Management, 7(3), 233-250.
  14. 6. Kaman, V. A., et al. (2001). Bureaucratic and high commitment human resource practices small service firms. HR Human Resource Planning, 24(1), 33-44.
  15. 7. Liesink, P., Alfes, K., Boselie, P. and Brewster, C. (2016) Beyond the private sector - international HRM in the not for profit sectors. Contemporary HRM issues in Europe. London: Routledge.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-26

Як цитувати

Makarenko, M., & Zaderei, A. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИКИ МІЖНАРОДНОГО УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ПОРТАХ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (37), 72–78. https://doi.org/10.31498/2225-6725.37.2019.187909

Номер

Розділ

Статті