Нелінійна динаміка у задачах маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21352Ключові слова:
теория хаоса, динамическая система, принятие решений, самоорганизованная критичностьАнотація
Розглянуто сучасні проблеми нелінійної економічної динаміки; описано і проаналізовано процеси, що відбуваються в маркетингу під впливом об'єктивних економічних умов і суб'єктивних рішень учасників ринку; обговорюються проблеми прогнозування ринкової кон'юнктури і мінливості ринків; підхід до вирішення економічних проблем заснований на застосуванні методів і моделей нелінійної динаміки, теорії клітинних автоматів, нечіткої логіки, нейронних мереж, а також інших новітніх математичних теорій
Посилання
- Петерс Э. Хаос и порядок на рынках капитала. Новый аналитический взгляд на циклы, цены и изменчивость рынка: Пер. с англ. / Э. Петерс. – М. : Мир, 2000. – 333 с.
- Данеке Г. Системный выбор: Нелинейная динамика и практический менеджмент. – Университет Мичиган Пресс, 1999. – 288 с.
- Малинецкий Г.Г. Хаос. Структуры. Вычислительный эксперимент. Введение в нелинейную динамику / Г.Г. Малинецкий. – М. : Эдиториал УРСС, 2000.
- Кричевский М.Л. Интеллектуальные методы в менеджменте / М.Л. Кричевский. – СПб. : Питер, 2005. – 304 с.
- Прикладные нечеткие системы: Пер. с япон. / К. Асаи [и др.]. – М. : Мир, 1993. – 368 с.
- Дьяконов В. MATLAB. Обработка сигналов и изображений / В. Дьяконов. – Спб. : Питер, 2002. – 608 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Н.С. Шлапак, О.В. Горошко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
