Нелінійна динаміка у задачах маркетингу

Автор(и)

  • Н.С. Шлапак
  • О.В. Горошко

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21352

Ключові слова:

теория хаоса, динамическая система, принятие решений, самоорганизованная критичность

Анотація

Розглянуто сучасні проблеми нелінійної економічної динаміки; описано і проаналізовано процеси, що відбуваються в маркетингу під впливом об'єктивних економічних умов і суб'єктивних рішень учасників ринку; обговорюються проблеми прогнозування ринкової кон'юнктури і мінливості ринків; підхід до вирішення економічних проблем заснований на застосуванні методів і моделей нелінійної динаміки, теорії клітинних автоматів, нечіткої логіки, нейронних мереж, а також інших новітніх математичних теорій

Посилання

  1. Петерс Э. Хаос и порядок на рынках капитала. Новый аналитический взгляд на циклы, цены и изменчивость рынка: Пер. с англ. / Э. Петерс. – М. : Мир, 2000. – 333 с.
  2. Данеке Г. Системный выбор: Нелинейная динамика и практический менеджмент. – Университет Мичиган Пресс, 1999. – 288 с.
  3. Малинецкий Г.Г. Хаос. Структуры. Вычислительный эксперимент. Введение в нелинейную динамику / Г.Г. Малинецкий. – М. : Эдиториал УРСС, 2000.
  4. Кричевский М.Л. Интеллектуальные методы в менеджменте / М.Л. Кричевский. – СПб. : Питер, 2005. – 304 с.
  5. Прикладные нечеткие системы: Пер. с япон. / К. Асаи [и др.]. – М. : Мир, 1993. – 368 с.
  6. Дьяконов В. MATLAB. Обработка сигналов и изображений / В. Дьяконов. – Спб. : Питер, 2002. – 608 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шлапак, Н., & Горошко, О. (2014). Нелінійна динаміка у задачах маркетингу. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21352