Екодизайн як елемент екологічної культури
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.25.2013.21384Ключові слова:
екологічна культура, екодизайн, дизайн, екологія, культураАнотація
В статті була розглянута екологічна культура суспільства як сукупність цінностей і поглядів людини для рішення екологічних проблем і їх наслідків; проведено аналіз екодизайну як форми прояву та практичного застосування концепції екологічної культури, розроблені напрями подальших маркетингових досліджень з вивчення екологічних проблем
Посилання
- Промышленный маркетинг : учеб. пособие / В.Б. Алексеенко, Н.Ю. Сопилко, Е.П. Пилова, Е.А. Журавлева. – М. : РУДН, 2009. – 125 с.
- Медведев В.Ю. Сущность дизайна : учеб. пособие / В.Ю. Медведев. – СПб. : СПГУТД, 2009. – 110 с.
- Панкина М.В. Экологический дизайн как интегрирующее содержание профессиональной подготовки дизайнеров и специалистов в области экологического /М.В. Панкина, С.В. Захарова // Фундаментальные исследования, 2012. – № 6 (часть 2). – С. 373-377.
- Шитикова И.Б. Экологическая ориентация дизайна в перспективах развития современной науки и техники / И.Б. Шитикова // Современные наукоемкие технологии, 2007. – № 1– С. 45-46.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 О.М. Щолокова, М.Ю. Заволокіна

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
