Петрова С. А. Розвиток роздрібного асортименту і його вплив на структурування
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.28.2014.42305Ключові слова:
торговий асортимент, управління торговим асортиментом, структурування торгового асортименту, товарні категоріїАнотація
Торгові менеджери повинні достатньо добре знати переваги ефективної асортиментної політики, тому одним з перспективних напрямків економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств є вміле вирішення проблем, що виявляються в виділеної області. Основний принцип обслуговування споживачів зводиться до витрати мінімальної кількості часу і зусиль з їхнього боку при купівлі товарів або послуг. Розкриття сутності цього принципу вимагає його інтерпретування в наступному напрямку, пов'язаному безпосередньо з торговельним підприємством, яке має пропонувати широкий асортимент і відповідну глибину асортименту з метою покупки в одному місці, здійснюваної за прийнятною ціною; створити необхідні умови для покупки, включаючи необхідність розташування у відносній близькості до місця проживання споживача або наявності хорошої і зручною транспортної доступності.
Суттєве значення для споживача представляє пропонований асортимент, тобто якщо в торговому об'єкті не здійсниться покупка, то всі інші елементи споживчого обслуговування можуть залишитися неоціненим.
Основна мета запропонованої розробки - розглянути і інтерпретувати сутність і основні особливості розвитку товарного асортименту підприємства і на цій базі детермінувати ключові рішення, які в своїй сукупності впливають на результати здійснюваної торговельної діяльностіПосилання
- Kondalintsev, V. (2003), „Finansovikategorii” // Novostitorgovli, № 12, p. 36.
- Snegireva, V. (2007), Roznichniymagazin. Upravlenieasortimentovpotovarnaymkategoriyam. Spb.: Piter, pp. 82-83.
- Anderson, E. and H. Amato. (1974), A mathematical model for simultaneously determining the optimal brand collection and display area allocation. Operations Research, 22, р. 67.
- Borin, N., P. Farris and J. Fieeland. (1994), A model for determining retail product category assortment and shelf space allocation. Decision Sciences, № 25, рp. 359-384.
- Brown, W. and W. T. Tucker. (1961), The marketing centre: vanishing shelf space. Atlanta Economic Review, № 4, pр. 9-13.
- Cachоn, G. (2001), Managing a retailer's shelf space, inventory and transportation. Manufacturing and Service Operations Management, № 3, pр. 211-229.
- Curhan, R. (1973), Shelf space allocation and profit maximisation in retailing. Journal of Marketing, № 37, рp. 54-60.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Simeonka Aleksandrova Petrova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.