Simanaviciene Z., Kisielius Вибір стратегії підприємства з використанням психографічної сегментації споживачів

Автор(и)

  • Z. Simanaviciene Kaunas University of Technology, Center for Social Responsibility Research, Department of Economics I Faculty of Economics and Business, Литва
  • E. Kisielius Kaunas University of Technology, Литва

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.28.2014.42563

Ключові слова:

сегментація, психографічні сегментації, VALS ™ система, вибір стратегі, економічні аспекти, аграрний сектор, інвестиції

Анотація

В даній статті приділяється увага методу, який широко використовується понад 20 років - VALS. Зазвичай використання демографічних характеристик для сегментації і використання психографичної сегментації клієнтів не є достатнім. Зифф (1979) доводив, що існує шаблон, згідно з яким певний сегмент клієнтів вважають за краще один продукт іншому, але проблема в тому, що поведінка покупця дуже непередбачувано при використанні неправильних інструментів і технік. Не можливо успішно вести бізнес, якщо не відомі переваги покупця і його критерії вибору того чи іншого товару. Макдональд, Дунбар (2005) кажуть, що це сприяє успішній сегментації. Хоча інші автори, такі як Бут (1984) піднімав питання, що психографічна сегментація клієнтів не достатньо і цінності відіграють вирішальну роль в їх поведінці. Також Парк і Джанг (2014) в їх дослідженні виявили, що психографічна сегментація - не завжди статична і особливо, коли до уваги береться задоволення потреб.

Метою даної роботи є проведення дослідження та написання рекомендацій по залученню клієнтів, яку стратегію використовувати в майбутньому обраним компаніям. Дослідження було проведено в Литві методом VALS, переведено на литовській мові. У дослідженні визначені ключові сегменти користувачів і їх пріоритети. Використовуючи метод VALS можливо створити маркетингову стратегію для обраних компаній. Також результати можуть бути використані за іншими напрямами: розробка продуктів, дозволить позначити основні клієнтські сегменти, визначити кінцеві потреби ще до рішення про виведення нового продукту на ринок, як привернути увагу до нового продукту.

Посилання

  1. Boote, A. S. INTERACTIONS IN PSYCHOGRAPHICS SEGMENTATION: IMPLICATIONS FOR ADVERTISING. Journal Of Advertising, 13, 1984. 43-48.
  2. Finance: Maps of World (2013) Mercedes Benz Brand Attitude. http://finance.mapsofworld.com/brand/value/mercedes-benz-attitude.html
  3. VALS ™ system http://www.strategicbusinessinsights.com/vals/ustypes.shtml
  4. McDonald, M. and Dunbar, I. Market Segmentation: How to Do It, How to Profit It. Oxford UK: Elsevier Butterworth-Heinemann. 2005. 158 p.
  5. Park, J., & Jang, S. Psychographics: Static or Dynamic?. International Journal Of Tourism Research, 16(4), 2014. 351-354. doi:10.1002/jtr.1924
  6. Parrek A. (2009) E-Marketing strategies adopted by BMW. Available in Internet: http://www.authorstream.com/Presentation/Amitasen-242005-marketing-bmw-education-ppt-powerpoint/
  7. Ziff, R. PSYCHOGRAPHICS FOR MARKET SEGMENTATION. Journal Of Advertising Research, 11(2), 1971. 3-9

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-06

Як цитувати

Simanaviciene, Z., & Kisielius, E. (2014). Simanaviciene Z., Kisielius Вибір стратегії підприємства з використанням психографічної сегментації споживачів. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (28), 164–166. https://doi.org/10.31498/2225-6725.28.2014.42563