ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАТИВНОСТІ ПРОАКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Р. О. Толпежніков ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна
  • М. І. Балашов ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74164

Ключові слова:

проактивне управління, інновації, менеджмент

Анотація

У статті розкрити особливості проактивного управління компанією , що є інноваційним підходом к формуванню стратегії керівництва підприємством. Стратегії, що спрямовані не на локалізацію існуючих проблем та загроз, а такої, що направлена на недопущення їхньої появи. Це-менеджмент, який дозволяє нам передбачувати події до їхнього настання. В роботі висвітлюється різниця між реактивним підходом в управлінні та проактивним підходом, наводиться структурна характеристика та переваги, приклади з господарської діяльності металургійних підприємств зображують використання зазначених моделей в умовах конкурентної боротьби на ринках за клієнта. Зроблено висновок, що в Україні, нажаль, проактивність все ще вважається негативною якістю, це обумовлена менталітетом та соціальними установками. Основою проактивності є, в першу чергу, амбіції, що дозволяють йти в перед не зважаючи на усілякі перепони та труднощі. В той час коли західні компанії беруть до свого складу лише амбітних людей на керуючі посади, які не скривають своїх вподобань в намаганні зайняти високий пост, то в Україні таких людей часто вважають вискочками та егоїстами. Я вказує світовий досвід, проактивні компанії досягають більшого в бізнесі аніж їхні реактивні конкуренти. Саме це і зумовлює актуальність дослідження проактивного менеджменту та пошук шляхів його впровадження на вітчизняних підприємствах . Саме перехід від реактивного керування до проактивного має стати пріоритетом для українських компаній, це дозволить набагато швидше долати негативні наслідки.

Посилання

  1. Ньюстром Д.В. ,Девіс К. Організаційна поведінка / Д.В. Ньюстром, К. Девис. - СПб , 2000
  2. Дафт Р. Менеджмент / Р. Дафт. -6 вид.. - СПб: Пітер, 2006
  3. Азарян О.М Концепція управління потенціалом підприємства на основі інтегрального маркетингу / О. М. Азарян // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер.: Економічні науки: Зб. наук. праць. – Маріуполь: ДВНЗ «Приаз. держ. техн. ун-т», 2012. – Вип. 24.
  4. Толпежников Р. А. Проактивный механизм управления потенциалом промышленного предприятия / Р.О. Толпежников Р.А. // Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: Економічні науки. У двох частинах. – Черкаси: ЧДТУ, 2012. – Вип. 31. – Ч. ІІ. – Т. 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-03

Як цитувати

Толпежніков, Р. О., & Балашов, М. І. (2015). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАТИВНОСТІ ПРОАКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (30), 48–52. https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74164