Концепція управління потенціалом підприємства на основі інтегрального маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21363Keywords:
потенціал підприємства, управління, маркетинг, підприємствоAbstract
У статті розглянуто поняття «потенціал підприємства» та запропонована концепція управління потенціалом на основі інтегрального маркетингу.
References
- Анчишин А.И. Научно-технический прогресс и интенсификация производства / А.И. Анчишин. – М. : МГУ, 1987. – 247 с.
- Самостроенко Г.М. Формирование стратегии развития региона на основе интеграционного маркетинга : монография / Г.М. Самостроенко. – Орёл : ОРАГС, 2002. – 304 с.
- Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / Н.С. Краснокутська. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с.
- Производственный потенциал: обновление и использование / Н.И. Иванов [и др.]. – К. : Наукова думка, 1989. – 254 с.
- Ковалев В.В. Финансовый анализ : методы и процедуры / В.В. Ковалев. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 560 с.
- Шевченко Д.К. Проблемы эффективности использования потенциала / Д.К. Шевченко. – Владивосток : Дальневост. ун-т, 2002. – 235 с.
- Промисловий маркетинг : підручник для ВНЗ / О.О. Шубна [та ін.]. – К. : 2002. – 167 c.
Downloads
How to Cite
Азарян, О. (2014). Концепція управління потенціалом підприємства на основі інтегрального маркетингу. REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY Section: Economic Sciences, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21363
Issue
Section
Статті
License
Copyright (c) 2019 О.М. Азарян

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The journal uses the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) licence, which means that the authors retain copyright and allow others to freely use, modify, adapt, distribute articles; even for commercial purposes - provided that the authorship and source are indicated. Full text of the licence: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk.
