ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ НА РИНКУ В2В
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.37.2019.188974Ключові слова:
маркетинг, інноваційна стратегія, ринок В2В.Анотація
Інновація представляє собою ітераційний процес, оснований на сприйнятті нового продукту або нових технологій обслуговування на основі винаходу. Інновації характеризуються по чотирьом параметрам: тип, рівень, розташування і ефект. За рівнем інновації можуть бути радикальними або додатковими. Аналіз впровадження радикальних інновацій довів, що підривні інновації починаються на одному з двох типів нішевих ринків. Перший, низький рівень ринку, де є можливість першими домінувати в цьому сегменті, а потім здійснити зрив решти ринку шляхом складання функцій і підвищення цін. Другий тип, принцип високого класу інновацій: почати з високої ціни на ринку, а потім йти вниз до масового ринку, додавши додаткові функції і зменшення (замість збільшення) ціни. Доведено, що ефективність дифузії нової технології базується на парадигмі змінних швидкості прийняття інновацій. Перші потенційні клієнти розділяються на два сегменти: по можливості використання способів технологій та поведінкові підстави придбання інноваційного продукту. При розробці інноваційних продуктів отримання зворотного зв'язку від споживачів є найбільш важливою частиною на шляху до успіху. Для обох сегментів найбільш придатний спосіб збору інформації - інтерв'ю в зв'язку з необхідною глибиною аналізу. Коли «тип інноваційного рішення» є колективним - швидкість прийняття, нижче, ніж при індивідуальному. Це робить поширення ідей в секторі B2B більш складним, так як рішення приймаються на рівні організації. Рекомендовано враховувати чотири складові, які дозволяють маркетинговій програмі бути ефективною. Важлива частина процесу інноваційного маркетингу в B2B – є розуміння учасників в процесі прийняття рішень та самого процесу прийняття рішень. Визначають 5 типів людей, які грають певну роль в процесі прийняття рішень в покупці нового продукту: користувачі, інфлуенсери, покупці, десідери та посередники. Кожен тип вимагає конкретної стратегії націлювання, так як вони обумовлені різними причинами.
Посилання
- 1. Garcia, Rosanna, and Roger Calantone. 2002. "A critical look at technological innovation typology and innovativeness terminology: a literature review." The Journal of Product Innovation Management 19: 110-132.
- 2. Schilling, Melissa A. 2017. Strategic Management of Technoligical Innovation. New York: McGraw-Hill Education.
- 3. Christensen, Clayton. 2016. The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail (Management of Innovation and Change). Harvard Business Review Press.
- 4. Kim, W. Chan, and Renee Mauborgne. 2005. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant. Harvard Business Review Press.
- 5. Dyer, Jeffrey, Paul Godfrey, Robert Jensen, and David Bryce. 2016. Strategic Management: concepts and cases.
- 6. Mansfield, Matt. 2019. "Startup statistics – The Numbers You Need to Know." Small Business Trends. Mar 28. https://smallbiztrends.com/2019/03/startup-statistics-small-business.html.
- 7. Rogers, Everett M. 2003. Diffusion of Innovations. Free Press.
- 8. Gotter, Ana. 2018. "B2B and B2C Marketing: What’s the Difference?" Disruptive Advertising. July 9. https://www.disruptiveadvertising.com/marketing/b2b-and-b2c/.
- 9. Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2017. Principles of Marketing 17th edition. Upper Saddle River: Pearson Education Limited.
- References:
- 1. Garcia Rosanna, and Roger Calantone (2002), "A critical look at technological innovation typology and innovativeness terminology: a literature review" The Journal of Product Innovation Management 19: 110-132.
- 2. Schilling, Melissa A. (2017), Strategic Management of Technoligical Innovation. New York: McGraw-Hill Education.
- 3. Christensen Clayton (2016), The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail (Management of Innovation and Change). Harvard Business Review Press.
- 4. Kim W. Chan, and Renee Mauborgne (2005), Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant. Harvard Business Review Press.
- 5. Dyer Jeffrey, Paul Godfrey, Robert Jensen, and David Bryce (2016), Strategic Management: concepts and cases.
- 6. Mansfield Matt (2019),. "Startup statistics – The Numbers You Need to Know." Small Business Trends. Mar 28, available at: https://smallbiztrends.com/2019/03/startup-statistics-small-business.html.
- 7. Rogers Everett M. (2003) Diffusion of Innovations. Free Press.
- 8. Gotter Ana (2018), "B2B and B2C Marketing: What’s the Difference?" Disruptive Advertising. July 9, available at: https://www.disruptiveadvertising.com/marketing/b2b-and-b2c/.
- 9. Kotler Philip, and Gary Armstrong, (2017), Principles of Marketing 17th edition. Upper Saddle River: Pearson Education Limited.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Vіktorіya Gonchar, Oleksii Bogachov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.