ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА ПРОСУВАННЯ ІНДУСТРІЇ РОЗВАГ І ВІДПОЧИНКУ
Анотація
Мета. Розробка системи оцінювання ефективності розробки стратегії розвитку та просування індустрії розваг і відпочинку.
Методика. Розроблено систему оцінювання ефективності розробки стратегії розвитку та просування індустрії розваг і відпочинку, проаналізовано складові рекламної стратегії на прикладі аквапарку «Акваторія».
Результат. Реалізація принципів обчислення економічної ефективності заходів розвитку індустрії розваг і відпочинку дозволить підвищити конкурентоспроможність цієї галузі та постійно підвищувати рівень задоволеності населення, що й буде сприяти підвищенню рівня задоволеності населення якістю надання послуг.
Наукова новизна. На підставі аналізу факторів, що формують економічну й технічну ефективність, запропоновано методику їх обчислення для підприємства індустрії розваг і відпочинку.
Практична значущість. Розглянуті підходи до оцінки ефективності розробки стратегії розвитку та просування індустрії розваг і відпочинку дозволяють визначити ряд різноманітних факторів, які дозволяють оптимізувати структуру розваг і відпочинку з максимальною вигодою для підприємства та споживача.
Ключові слова: оцінка ефективності, ефективність, стратегія розвитку та просування, індустрія розваг і відпочинку.Посилання
Акмаева Р.И. Стратегическое планирование и стратегический менеджмент: учеб. пособие / Р.И. Акмаева. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 208 с.
Akmayeva, R.I. (2006), Strategicheskoye planirovaniye i strategicheskiy menedzhment
[Strategic planning and strategic management], Finansy i statistika, Moscow, Russia.
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 416 с.
Ansoff, I. (1999), Novaya korporativnaya strategiya [New corporate strategy], Piter Kom, St.-Petersburg, Russia.
Боумэн К. Основы стратегического менеджмента / К. Боумэн; пер. с англ.; под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1997. – 175 с.
Bowman, C. (1997), Osnovy strategicheskogo menedzhmenta [The Essence of Strategic Management], Translated from engl., ed. by L.G. Zaytseva and M.I. Sokolova, Banki i birzhi, YuNITI, Moscow, Russia.
Выбор маркетинговой стратегии охвата рынка [Электронный ресурс]. – Электрон. текстовые данные (1423 байта) // Элитариум: Центр дистанционного образования. – [Цит. 2010, 25 октября]. – Режим доступа: <http://www.elitarium.ru/2010/10/25/print:page,1,vybor_strategii_ okhvata_rynka.html>.
“Choice of marketing strategy of scope of market”, Electronic text data (1423 bytes), Elitarium: Center of the controlled from distance education, available at: http://www.elitarium.ru/2010/10/25/print:page,1,vybor_strategii_ okhvata_rynka.html (accessed October 25, 2010).
Смит П. Коммуникации стратегического маркетинга: учеб. пособие / П. Смит, К. Бэрри, А. Пулфорд; пер. с англ.; под ред. Л.Ф. Никулина. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 415 с.
Smit, P., Berri, K. and Pulford, A. (2001), Kommunakatsii strategicheskogo marketinga [Communications of the strategic marketing], Translated from engl., ed. by L.F. Nikulina, YuNITI-DANA, Moscow, Russia.
Черенков А. Индустрия аквапарков / А. Черенков // EAAPA. Парки. Развлекательные центры. Аквапарки. Оборудование. – 2011. – № 2. – С. 49-51.
Cherenkov, A. (2011), “Industry of aquaparks”, YeAARA. Parki. Razvlekatelnyye tsentry. Akvaparki. Oborudovaniye, no. 2, pp. 49-51.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Автор надає Журналу право на використання Твору наступними способами:
1.1. Використовувати Твір шляхом опублікування його в науковому журналі «Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (серія «Економічні науки») мовою, що погоджена Автором і Журналом.
1.2. Переробляти, адаптувати або іншим чином змінювати Твір без порушення суті змісту.
1.3. Журнал має право довести Твір до загального відома, у т.ч. розміщення Твору повністю або частково в мережі Інтернет на веб-сторінці наукового журналу та інших інформаційних ресурсах.
2. Журнал має право встановлювати умови прийому і опублікування Твору в збірнику. Редколегії належить виняткове право відбору або відхилення матеріалів. Матеріальний носій рукопису поверненню не підлягає.
3. Автор заявляє, що:
- він є автором (співавтором) Твору;
- авторські права на даний Твір не передавались раніше та не будуть передані в майбутньому третім особам;
- даний Твір не був раніше опублікований та не буде опублікований в іншому виданні до публікування його Журналом;
- він не порушив права інтелектуальної власності інших осіб. Якщо у Творі наведені матеріали інших осіб, за виключенням випадків цитування в обсязі, виправданому науковим, інформаційним або критичним характером Твору, використання таких матеріалів здійснюється Автором з дотриманням норм законодавства;
- він отримав усі необхідні дозволи на використання результатів, фактів та інших перейнятих матеріалів, правовласником яких є не він.
4. Автор надає згоду на передачу Журналом його особистих даних:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- відомості про наукову кваліфікацію (науковий ступінь, вчене звання);
- відомості про місце роботи та посаду;
- контактні дані авторів.