Загальні принципи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах Іспанії (за матеріалами навчального візиту в Університет Ллейди по проекту «Tempus QANTUS»)

Автор(и)

  • Н. В. Максименко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна

Ключові слова:

університетська освіта, модуль, кредит, рівень освіти, академічний календар, віртуальний кампус

Анотація

Проведено детальний аналіз організації навчального процесу в університетах Іспанії на прикладі підготовки фахівців екологічного спрямування в Університеті Ллейди. В основу покладено матеріали другого навчального візиту за проектом Темпус «Рамка кваліфікацій в екологічній освіті українських університетів – QANTUS». Визначено цикли освіти, особливості кредитно-модульної системи навчання Іспанії та її відмінність від вітчизняної практики. Проаналізовано розподіл кредитів по роках навчання на прикладі двох спеціальностей, які передбачають екологічну підготовку. Наведено приклади структури навчального плану, тижневого розкладу та сторінки віртуального деканату.

Посилання

Академічний календар / [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.etsea.udl.cat/estudis/#aca

Щотижневий календар / [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://www.etsea.udl.cat/estudis/#guia

##submission.downloads##