КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ, СФОРМОВАНОЇ НА ЗАСАДАХ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ ІМПЛІЦИТНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.04

Ключові слова:

аудіовізуальна імпліцитна професійна орієнтація, відеофонограма, іншомовна соціокультурна і професійно орієнтована комунікативна компетентність, критерії оцінювання, монологічне мовлення, соціокультурно й економічно марковані лексичні одиниці, студенти економічних спеціальностей

Анотація

Статтю присвячено питанням оцінювання іншомовної комунікативної компетентності студентів економічних спеціальностей на початковому етапі навчання. Визначено критерії оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності у монологічному мовленні, сформованої на засадах аудіовізуальної імпліцитної професійної орієнтації. Представлено зразки завдань зрізів комплексного контролю рівня сформованості іншомовної соціокультурної і професійно орієнтованої комунікативної компетентності у монологічному мовленні студентів економічних спеціальностей на І курсі з прикладами оцінювання мовленнєвого продукту за визначеними критеріями.

Біографія автора

Наталія Лутковська, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Assistant Professor of Foreign Languages for Natural Sciences Department within the Institute of Philology, Taras Shevchenko National University of Kyiv.

Areas of research interests include implicit specializing, teaching non-linguistic students through video, role-playing activities.

Посилання

Asadchykh, O. V. (2007). Metodyka Navchannia Studentiv Movnykh Spetsialnostei Usnoho

Yaponskoho Monolohichnoho Movlennia na Pochatkovomu Etapi (Methodology of Teaching Linguistic Students Oral Speech Production in Japanese at the Primary Stage of Education). Diss.

Taras Shevchenko National University of Kyiv,

Print.

Bakayeva, G. and Borysenko, O. (2005).

Programa z Angliyskoyi Movy dlia Profesiynoho

Spilkuvannia (English for Specific Purposes. National Curriculum for Universities). Kyiv: Lenvit,

Print.

Fedorova, I. A. (2006). Navchannia Maibutnikh Ekonomistiv-Mizhnarodnykiv Profesiyno

Spriamovanoho Anglomovnoho Monolohu-Povidomlennia (Teaching Future International Economists Profession Oriented English Monologue

Message). Diss. Kyiv National Linguistic University. Print.

Liamzina, N. K. (2015). Metodyka Navchannia

Maibutnikh Ekonomistiv Profesiyno Orientovanoho Angliyskoho Monolohichnoho Movlennia

z Vykorystanniam Informatsiyno-Komunikatsiynykh Tekhnolohiy (Methodology of Teaching

Future Economists Profession Oriented English

Oral Speech Production with Information and

Communication Technologies). Diss. Kostiantyn Ushinskyi National Pedagogic University of

Southern Ukraine. Print.

Kirzhner, S. E. (2009). Navchannia Maibutnikh Yurystiv Usnoho Profesiyno Spriamovanoho Angliyskoho Monolohichnoho Movlennia z

Vykorystanniam Avtentychnoyi Videofonogramy

(Teaching Future Lawyers Profession Oriented

English Oral Speech Production with Authentic

Video). Diss. Kyiv National Linguistic University.

Print.

Miroshnichenko, E. V. (1996). Obuchenie

Professionalnoy Leksike Studentov-Ekonomistov pri Ustnorechevom obshchenii v Neprofessionalnykh Sferakh Kommunikatsyi (Teaching

Students of Economics Professional Terminology

in Non-professional Spheres of Oral Communicaion). Diss. Kyiv National Linguistic University.

Print.

Paschuk, V. S. (2002). Navchannia Studentiv Movnykh Spetsialnostei Usnoho Angliyskoho

Monolohichnoho Movlennia z Vykorystanniam

Avtentychnykh Khudozhnikh Filmiv (Teaching

Linguistic Students English Oral Speech Production with Authentic Feature Films). Diss. Kyiv National Linguistic University. Print.

Skalkin, V. (1983). Obuchenie Monologicheskomu Vyskazyvaniyu (Teaching Oral Speech

Production). Kyiv: Rad. Shkola. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-25

Як цитувати

Лутковська, Н. (2019). КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ, СФОРМОВАНОЇ НА ЗАСАДАХ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ ІМПЛІЦИТНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ. ARS LINGUODIDACTICAE, (3), 30–38. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.04

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ