ENHANCING TEACHERS’ LANGUAGE ASSESSMENT LITERACY VIA ACTIVITIES OF A PROFESSIONAL ORGANIZATION

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.01

Анотація

У статті обговорені питання, що стосуються підвищення компетентності у контролі та
оцінюванні викладачів англійської мови, які працюють в українських університетах. Авторка оглядає
розвиток компетентності викладачів у контролі та оцінюванні починаючи з 2010 року, коли вперше
провела відповідне опитування. Опитування, проведені пізніше, дозволили порівняти відповіді
респондентів стосовно успіхів та проблем у розвитку цієї компетентності. Незважаючи на невелику
вибірку респондентів у опитуваннях, авторці вдалося охопити представників різноманітної спільноти
викладачів іноземних мов університетів та окреслити основні тенденції розвитку компетентності
у контролі та оцінюванні. Далі авторка описує діяльність професійної неприбуткової організації –
Всеукраїнської асоціації з мовного тестування та оцінювання (ВУАМТО), яка зробила вагомий внесок до
розвитку компетентності у контролі та оцінюванні викладачів протягом останніх 6 років. Останнім
заходом асоціації став курс з підвищення компетентності викладачів, проведений онлайн. Курсом
закладені теоретичні та організаційні основи для наступних навчальних подій подібного типу.


Ключові слова: компетентність у контролі та оцінюванні; профіль умінь у контролі та оцінюванні;
підвищення кваліфікації викладачів.

Біографія автора

Ольга Квасова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Квасова Ольга Геннадіївна, кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра методики викладання української та інозем- них мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Статті