ВИКОРИСТАННЯ ДРАМАТИЗАЦІЇ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Оксана Михайлова Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державно- го університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2999-8583
  • Ольга Гуманкова Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1294-8371
  • Тетяна Григор’єва Навчально-науковий інститут іноземної фі- лології Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3228-2033

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.03

Анотація

У статті розглянуто використання драматизації в процесі викладання англійської мови як один із
найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізна-
вального інтересу до вивчення іноземної мови. Проаналізовано наукові підходи до поняття «драмати-
зація» та визначено сутнісні характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей
молодшого шкільного віку. На основі аналізу методичної літератури виявлено переваги використання
драматизації у навчанні іноземних мов дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх вико-
ристання на початковому етапі навчання. Представлено практичну ілюстрацію уроку англійської мови
на початковому етапі навчання з використанням драматизації (на прикладі казки) та акцентовано ува-
гу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнто-
вана на учня як культуротворчу особистість, що викликає необхідність по-новому підійти до проблеми
викладання англійської мови в початковій школі.
Ключові слова: драматико-педагогічні технології, драматизація, англійська мова, учні початкової
школи, засіб навчання.

Біографії авторів

Оксана Михайлова, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державно- го університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра англійської мови з методиками викла- дання в дошкільній та початковій освіті, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державно- го університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Ольга Гуманкова, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Kандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра англійської мови з методиками викладан- ня в дошкільній та початковій освіті, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Тетяна Григор’єва, Навчально-науковий інститут іноземної фі- лології Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Тетяна Григор’єва,кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра англійської мови, Навчально-науковий інститут іноземної фі- лології Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Статті