ФОРМУВАННЯ ЛАТИНСЬКОМОВНОЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Ірина Борбенчук Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3531-6884
  • Зоя Корнєва Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8848-4323

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.04

Анотація

У статті розглянуто особливості формування латинськомовної соціокультурної компетентності студентів мовних спеціальностей. Проаналізовано наукові розвідки, що окреслюють застосування соціокультурного підходу у процесі навчання латинської мови. На матеріалі практичних занять і власних спостережень розроблено види завдань, що допомагають опанувати дисципліну, викликають зацікавлення студентів до латинської мови та сприяють їхньому всебічному розвитку. З’ясовано, що інтерактивні методи у поєднанні з соціокультурним підходом сприяють активній взаємодії учасників навчально-виховного процесу та є ефективним засобом формування соціокультурної компетентності студентів. Важливу роль на заняттях відіграють метатексти, які з одного боку є розважальним елементом, а з іншого – матеріалом для аналізу лексико-граматичних явищ. Установлено, що завдяки проведенню олімпіад, творчих конкурсів, підготовки презентацій формуються уміння роботи в команді, розкривається творчий потенціал студентів. Підсумовано, що латинська мова є тим предметом, що розвиває інтелектуальні й мистецькі здібності майбутніх фахівців, спонукає до роботи в команді, надихає на творчість

Ключові слова: латинська мова, інтерактивні методи, соціокультурний підхід.

Біографії авторів

Ірина Борбенчук, Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Ірина Борбенчук, кандидат філологічних наук, доцент. Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Зоя Корнєва, Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Зоя Корнєва, доктор педагогічних наук, професор. Кафедра теорії, практики та перекладу англійської мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Статті