ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРАВО» НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.10

Ключові слова:

підсистема вправ та завдань, усне монологічне мовлення, диференційований підхід, рівень самостійності, етапність у формуванні монологічних умінь, мовленнєва компетентність, професійне спілкування

Анотація

У статті розглядаються особливості навчання усного монологічного мовлення студентів спеціальності «Право». Обґрунтовано, що навчання англійського усного монологічного мовлення майбутніх правовиків відбувається у три етапи – дотекстовий, текстово-репродуктивний, продуктивний за допомогою спеціально розроблених вправ і завдань, які диференціюються у групах з різним рівнем самостійності за такими критеріями: участь викладача, ступінь автономності студентів у вирішенні завдань та доборі додаткових джерел.

Біографія автора

Тетяна Дружченко, Університет державної фіскальної служби України

старший викладач,

кафедра сучасних європейських мов

Посилання

Agasieva, I.R. (2009). Obuchenie informativnomu chteniu spetsialnukh tekstov v mnogonatsionanoi auditoria tekhnicheskogo vusa (Агасиева И. Р. Обучение информативному чтению специальных текстов в многонациональной аудитории технического вуза: На материале английского языка). Diss. Makhachkala, Print.

Chechik, I.V. (2015). Realizatsiya differentsyrovanogo podkhoda k obucheniyu RKI s uchetom individualno-psikhologicheskikh kharakteristic uchaschikhsia (Чечик И.В. Реализация дифференцированного подхода к обучению РКИ с учетом индивидуально- психологических характеристик учащихся). Diss. Saint Petersburg. Print.

Druzhchenko, T.P. (2017). English for Law and Communication – Irpin: UDFSU.

Zabolotna, М.І. (2015). Metodyka navchnnia anhlomovnukh publitsystychnykh tekstiv starshoklasnykiv v umovakh profilnogo navchannia (Заболотна М. І. Методика навчання аудіювання англомовних публіцистичних текстів старшокласників в умовах профільного навчання). Diss. Kyiv. Print.

Zadorozhna, І.P. (2012). Model organizatsii samostiinoi roboty maibutnikh uchyteliv z ovolodinnia anhlomovnoyu komunikatyvnoyu kompetentsiyeyu (Задорожна І.П. Модель організації самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією). Naykovi Zapysky Ternopilskogo Natsionalnogo Pedagogichnogo Universytetu Imeni Volodymyra Hnatiuka). – Ternopil. – №2. – pp. 66–72. Print.

Zaitseva, I.A. (2007). Tekhnologia urovnevoi differentsiatsii kak sredstvo formirovania professionalnoi inoyasychnoi kommunikativnoi kompetentnosti studentov tekhnicheskogo vuza (Зайцева И.А. Технология уровневой дифференциации как средство формирования профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности студентов технического вуза). Diss. Samara. Print.

Kuznetsovа, N.Yu. (2014). Sistema upravenia differentsurovannum obucheniem angliiskomy yazyku studentov neyazykovogo vuza v usloviakh neodnorodnosti uchebnykh grup (Кузнецова Н.Ю. Система управления дифференцированным обучением английскому языку студентов неязыкового вуза в условиях неоднородности учебных групп). Diss. Saint Petersburg. Print.

Lobashova, S.М. (2010). Differentsirovannyi podkhod k obucheniu studentov monologicheskoi rechi s uchetom lichnostno-tipologicheskikh osobennostei subyiktnoi regyliatsii na primere inostrannogo yazyka (Лобашова С.М. Дифференцированный подход к обучению студентов монологической речи с учетом личностно-типологических особенностей субъектной регуляции). Diss. Ulianovsk. Print.

Rozhneva, Е.М. (2009). Osobennosti obucheniya inoyazychnomu obscheniyu studentov tekhnicheskogo vuza (Рожнёва Е.М. Особенности обучения иноязычному общению студентов технического вуза). Diss. Kemerovo, Print.

Schoseva, Е.P. (1991). Differentsirovannyi podkhod k obucheniyu monologicheskoi rechi na pervom etape neyazykovogo vuza (Angliiskii yazyk) (Щосева Е.П. Дифференцированный подход к обучению монологической речи на первом этапе неязыкового вуза: (английский язык). Diss. Moscow. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Як цитувати

Дружченко, Т. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРАВО» НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ. ARS LINGUODIDACTICAE, (2), 76–82. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.10

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ