ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.7.05

Анотація

У статті розглядаються шляхи вирішення проблеми естетичного виховання учнів старшої школи, що забезпечує розвиток творчо активної особистості, здатної повноцінно сприймати прекрасне, гармонійне, досконале в навколишньому середовищі. Тому сучасна школа спрямовує всі свої зусилля на те, щоб забезпечити належним чином процес естетичного виховання учнів, створює педагогічні умови, які сприяють підвищенню рівня естетичної вихованості учнів. Висвітлено основні характеристики естетичного виховання учнів старших класів. Одним з таких шляхів автори вважають застосування виховного потенціалу позакласної роботи з метою розкриття учням системи універсальності світу, розширення кругозору та світосприйняття. Обґрунтовано застосування позакласної роботи, яка дозволяє максимально реалізувати практичну мету естетичного виховання й навчання. Представлено практичну ілюстрацію масової форми позакласної роботи з англійської мови на старшому етапі нав- чання в ЗНЗ та акцентовано увагу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до ді- яльності вчителя, яка орієнтована на учня як культуротворчої особистості. Для того, щоб естетичне виховання проходило плідно особливості позакласної роботи побудовані на основі врахування вікових та психологічних особливостей учнів старшої школи.

Ключові слова: естетичне виховання, позакласна робота, масова форма, вихованість, учні старшої школи.

Біографії авторів

Тетяна Кирдан, Житомирский агротехнический колледж

Викладач іноземної мови Житомирського агротехнічного фахового коледжу, м. Житомир, Україна

Людмила Тіторенко, Садківська загальноосвітня школа

Вчитель німецької мови вищої категорії Садківської загальноосвітньої школи, м. Житомир, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-10

Як цитувати

Кирдан, Т. ., & Тіторенко, Л. (2021). ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. ARS LINGUODIDACTICAE, (7), 44–52. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.7.05

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ТА СЕРЕДНІЙ ШКОЛАХ