ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМ-ПАРСЕРІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2021.238787Анотація
Мета роботи полягає в необхідності розроблення концепції формування комунікації з використанням програм-парсерів у відділі кадрів закладу вищої освіти для удосконалення освітньої діяльності. Методологія. У процесі дослідження було застосовано методи інформології і соціальної комунікації, діалектичний метод пізнання, методи системного аналізу, абстракції, які дозволили розкрити змістовну повноту впровадження програм-парсерів; здійснити аналіз використання програм-парсерів в закладах вищої освіти на прикладі Донецького національного університету імені Василя Стуса. Наукова новизна. Обґрунтовано необхідність впровадження та використання програм-парсерів у закладах вищої освіти. Досліджено використання Google Spreadsheet у відділі кадрів університету як інформаційно-пошукової системи та текстово-цифрової бази даних для удосконалення освітньої діяльності закладів вищої освіти. Висновки. Аналізуючи комунікації закладу вищої освіти, варто назвати їх основні напрями: комунікації між організацією та її зовнішнім середовищем; комунікації між рівнями управління та підрозділами; комунікації керівник-підлеглий; комунікації між керівником та робочою групою; неформальні комунікації. Метою використання програм-парсерів в закладах вищої освіти є насамперед підвищення ефективності освітнього процесу, покращення сервісу обслуговування та скорочення витрат в процесі обробки даних. Використання парсингу у відділі кадрів закладу вищої освіти є багатоплановим. Сьогодні програми-парсери проводять синтаксичний, лексичний, автоматизований аналіз, обробляють велику кількість інформаційних запитів, розбирають документи, вилучаючи звідти необхідні та корисні користувачу дані. Програма-парсер Google Spreadsheets спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, що допомагають вдосконалити управління, покращують взаємодію працівників та сприяють соціальним інноваціям.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.