ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМ-ПАРСЕРІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Щербіна
  • Юлія Вакуленко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2021.238787

Анотація

Мета роботи полягає в необхідності розроблення концепції формування комунікації з використанням програм-парсерів у відділі кадрів закладу вищої освіти для удосконалення освітньої діяльності. Методологія. У процесі дослідження було застосовано методи інформології і соціальної комунікації, діалектичний метод пізнання, методи системного аналізу, абстракції, які дозволили розкрити змістовну повноту впровадження програм-парсерів; здійснити аналіз використання програм-парсерів в закладах вищої освіти на прикладі Донецького національного університету імені Василя Стуса. Наукова новизна. Обґрунтовано необхідність впровадження та використання програм-парсерів у закладах вищої освіти. Досліджено використання Google Spreadsheet у відділі кадрів університету як інформаційно-пошукової системи та текстово-цифрової бази даних для удосконалення освітньої діяльності закладів вищої освіти. Висновки. Аналізуючи комунікації закладу вищої освіти, варто назвати їх основні напрями: комунікації між організацією та її зовнішнім середовищем; комунікації між рівнями управління та підрозділами; комунікації керівник-підлеглий; комунікації між керівником та робочою групою; неформальні комунікації. Метою використання програм-парсерів в закладах вищої освіти є насамперед підвищення ефективності освітнього процесу, покращення сервісу обслуговування та скорочення витрат в процесі обробки даних. Використання парсингу у відділі кадрів закладу вищої освіти є багатоплановим. Сьогодні програми-парсери проводять синтаксичний, лексичний, автоматизований аналіз, обробляють велику кількість інформаційних запитів, розбирають документи, вилучаючи звідти необхідні та корисні користувачу дані. Програма-парсер Google Spreadsheets спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, що допомагають вдосконалити управління, покращують взаємодію працівників та сприяють соціальним інноваціям.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01