Організація навчальної діяльності за технологією мікронавчання під час пандемії COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840002020222557

Анотація

Однією з найважливіших вимог успішного досвіду навчання є регулярна навчальна діяльність. Обмеження, що виникли під час пандемії COVID-19 вплинули на організацію навчальної діяльності в усьому світі. Надто швидкий перехід на дистанційну форму навчання яскраво виявив, окрім безсумнівних переваг, існуючи недоліки дистанційного навчання. До кінця не розробленою залишається проблема подання навчального матеріалу як з точки зору темпу подання, так і з точки зору його об’єму для однієї навчальної активності. У статті розглядаються основні положення мікронавчання, розглядаються приклади його застосування та умови його ефективного застосування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-04

Номер

Розділ

Статті