ВЕРИСТСЬКА ІДЕЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ У СУЧАСНІЙ КИТАЙСЬКІЙ ОПЕРІ І ОПЕРАХ ДЖ. ПУЧЧІНІ

Автор(и)

  • Bin Feng викладач консерваторії Тайшаньського університету (КНР), Китай

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2015.138405

Ключові слова:

традиція, музичний театр, опера, веризм, жіночий образ, оперний образ

Анотація

Стаття присвячена питанням художньої специфіки жіночих образів у сучасній китайській опері та операх Дж. Пуччіні. На прикладі порівняння образу Цзян Цзе з однойменної опери Янь Міна і образів Чіо-Чіо-сан і Ліу з "Мадам Баттерфляй" та "Турандот" Дж. Пуччіні виявляється їх веристський комплекс і відмінності в принципах музичного втілення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення