БАГАТОВАРІАНТНИЙ ВИКОНАВСЬКИЙ ПРИНЦИП «СИЦИЛІАНИ ТА БУРЛЕСКИ» А. КАЗЕЛЛИ В СТИЛІСТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ НЕОКЛАСИЦИЗМУ

Автор(и)

  • Nazar Kravchenko

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2021.229595

Анотація

Мета роботи – виявлення особливостей неокласицизму А.Казелли в композиції «Сициліана та бурлеска». Методологічною основою дослыдження виступає інтонаційний підхід від єдності музики і мовлення школи Б. Асаф’єва в Україні. Наукова новизна. Вперше в українському музикознавстві представлений аналіз твору А.Казелли «Сициліана та бурлеска» в заданій стилістичній спрямованості. Висновки. Аналіз показав полістилістичний комплекс, визначений варіантністю інструментального складу, в котрому елементи старовинної сонатності з’єднані з програмно-ігровим наповненням цілого, що поєднує необарочні-неоренесансні стильові ознаки з примітивістською трактовкою смислових складових жанрової типології. Вказане поєднання смислових компонентів створює показову для італійського модерну недбалість у користуванні релігійними символами (порівняно з атеїстичними установками футуристів та неоекспресіоністів другої половини XX сторіччя).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Номер

Розділ

Музичне мистецтво